icep0wer Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Vraagje, wat zijn jullie favoriete SA-MP servers? Mijn favoriete is toch een leuke map met een paar extra's.. zoals deze server: -knip-
WackoX Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Mijn leukste: -knip- Komt helaas niemand op (maximaal 1 iemand per dag) maar is wel enorm leuk, Gamemodes: Hydra Blast! 3
Flying Dutchman Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 (bewerkt) Danny_K, Hierbij wil ik je erop wijzen dat HB!3 als gamemode eigendom is van AboveUltimate. Je kopieert de gamemode en de signatures van AboveUltimate. Je post hier dus reclame voor een gestolen gamemode. Geloof dus niets wat Danny_K zegt, het is bedrog. de Echte Hydra Blast 3 beschikt over veel meer features, en er zijn gemiddeld 50 spelers en een aantal admins aanwezig. De echte HB!3 maakt ook optimaal gebruik van de mogelijkheden van SA:MP 0.2. Wat dat precies is kun je het beste zelf ontdekken, ik ga het hier niet zeggen omdat sukkeltjes zoals Danny_K dan het idee kunnen stelen. De echte AboveUltimate server heeft altijd een team van admins paraat om je bij te staan tijdens het spelen. Cheaters en andere lastige personen zullen daarom meteen uit de server gezet worden, voor optimaal game plezier! Bezoek de echte Hydra Blast 3! hier: -knip- (Mag het duidelijk zijn dat Danny_k de regels overtreed. Hij pleegt plagiaat, als je op de AboveUltimate site kijkt zie je dat hij zelfs de signatures kopieert. Ik zou het, als AU admin, op prijs stellen dat gtaforum.nl maatregelen neemt tegen dit lid.) Bewerkt: 22 augustus 2007 door Azer Adverteren van servers is niet toegestaan
Azer Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Het adverteren van servers is niet toegestaan, dus een topic met daarin jouw favoriete SA:MP server is daarom nogal nutteloos omdat er altijd een ipadres bijgevoegd zal worden. Bijdeze een slotje (niet mee eens? PB). @Flying Dutchman: het punt met gamemodes is, iedereen mag hem noemen zoals die wilt (aangezien je geen copyright op de naam hebt). Problemen met zijn signature? report het even naar een admin.
Recommended Posts