Jump to content

Medal of Honor Airborne

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo allemaal

Morgen (23 augustus) komt de demo van Medal of Honor Airborne uit.

Ik ben een echte Medal of Honor fan maar ik zit hier op een systeem met een luttele Ati Radeon 9550 SE 128 MB.

In december krijg ik pas mijn nieuwe pc (:7) maar ik wil in die tijd heel graag Medal of Honor Airborne spelen en nou is mijn vraag: Kan ik Medal of Honor Airborne spelen op deze videokaart? Of zal ik een nieuwe aan moeten schaffen?

Mijn budget is rond de 50 euro want ik hoef Medal of Honor Airborne (nog) niet op de allerhoogste instellingen te spelen omdat ik gewoon de game wil uitproberen.

Ik heb AGP en ik was toch toe aan (tijdelijk) een nieuwe videokaart omdat ik graag games wil spelen die binnenkort uitkomen.

Alvast bedankt

EDIT: Dit had beter ik het hardware forum gekunt.

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:
Hallo allemaal

Morgen (23 augustus) komt de demo van Medal of Honor Airborne uit.

Ik ben een echte Medal of Honor fan maar ik zit hier op een systeem met een luttele Ati Radeon 9550 SE 128 MB.

In december krijg ik pas mijn nieuwe pc (:7) maar ik wil in die tijd heel graag Medal of Honor Airborne spelen en nou is mijn vraag: Kan ik Medal of Honor Airborne spelen op deze videokaart? Of zal ik een nieuwe aan moeten schaffen?

Mijn budget is rond de 50 euro want ik hoef Medal of Honor Airborne (nog) niet op de allerhoogste instellingen te spelen omdat ik gewoon de game wil uitproberen.

Ik heb AGP en ik was toch toe aan (tijdelijk) een nieuwe videokaart omdat ik graag games wil spelen die binnenkort uitkomen.

Alvast bedankt

EDIT: Dit had beter ik het hardware forum gekunt.

Dat weet ik niet, wel weet ik dat de demo's vaak minder vergen van je computer, waardoor jij, net zoals ik ook de demo gaat spelen, denk ik :puh:

PS: Ik ben (ook) een hardcore MoH fan, vooral Allied Assault is goed :D

Geplaatst:

Tuurlijk was die game goed, jammer genoeg doet hij het niet op mijn pc :7.

Dat wordt dus ff wachten, maar mijn nieuwe pc mag voor december komen :D.

• 3 weken later...
Geplaatst:

word zo goed spel voor ps3.

maar ik heb der geen goed gevoel over ik heb de preview al gelezen

en ze zeggen dat je zo vrij!!!! niet bent je bent echt wel verplicht om alle missies uit te spelen

in een level.

niet echt goed gevoel over maar word wel goed ^_^

Geplaatst:

Ik heb nog wel een tip voor 'stefanke'. Het is natuurlijk altijd weer de vraag of een game het goed gaat doen, dus ik raad je aan het hier eens te laten controleren. Ik heb Medal of honor: Airborne net voor het eerst gespeeld en op een GeForce 7900 GS ging dat verder zonder problemen. Ik heb hem op mijn hoogste resolutie gespeeld, dus een monster van een videokaart heb je niet nodig. Natuurlijk tellen de andere aspecten, zoals je processor, ook mee. Let dus niet enkel op je kaart, maar ook op de rest. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...