Jump to content

Hulp Nodig!

Recommended Posts

Geplaatst:

Wie kan mij helpen om een admin script te schrijven voor mijn server. En ik zou graag weten hoe ik een login script kan maken.

Greetzz jan

Geplaatst:
Wie kan mij helpen om een admin script te schrijven voor mijn server. En ik zou graag weten hoe ik een login script kan maken.

Greetzz jan

Vind je het niet nutteloos als je ze kan downloaden? ik wel.

Maar ik begrijp ook wel als je zelf wil maken, alls je er dan 1tje zelf maakt kan je misschieen eenbeetje afkijken bij die van het SA-MP forum of pas je die van het forum aan.

verder heb ik er niet heel veel verstand van

succes :dans:

:cya:

Geplaatst:

HET adminscript van het moment is XtremeAdmin2. Dit filterscript heeft enorm coole functies, zoals bijvoorbeeld /giveme (je krijgt een lijst met voertuigen die je als admin onder je reet kunt laten spawnen), /givecar (tune je auto op een willekeurige positie), /weather (bepaal het weer), /setgravity <cijfer> (verander de zwaartekracht!) en meer coole dingen.

Alle functies etc. staan luid en duidelijk uitgelegd op de pagina (wel in het Engels, gebruik google voor eventuele Nederlandse uitleg), en anders kun je antwoorden ook nog wel vinden in de readme of op Google.nl.

XtremeAdmin2

Credits gaan naar Xtreme voor het maken van dit enorm goede admin filterscript.

Succes, Grtz Puma.

P.S. Voor scripts en gamemodes kun je altijd terecht op http://forum.sa-mp.com, klik op "Scripting" en "Script Showroom".

Geplaatst:

Ik heb het maar anders gedaan. Ik heb gewoon het gf mod erop gezet en ben hem nu aan het aanpassen.

Join even.

>>> Door Azer: Geen ips in het openbaar, als iemand wat voor je moet testen gebruik de pmfunctie van dit forum<<<

Geplaatst:
Ik heb het maar anders gedaan. Ik heb gewoon het gf mod erop gezet en ben hem nu aan het aanpassen.

Join even.

-knip-

geen reclame..

Geplaatst:

OK maar wie kan mij helpen met dit.

Ik wil het zo doen dat ik poorten kan maken voor mijn huizen die open en dicht kunnen met een bepaalde code. In een antal servers is dit al aanwezig.

Greeetzzz Jan

Geplaatst:
OK maar wie kan mij helpen met dit.

Ik wil het zo doen dat ik poorten kan maken voor mijn huizen die open en dicht kunnen met een bepaalde code. In een antal servers is dit al aanwezig.

Greeetzzz Jan

gebruik MoveObject

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...