GTAFreak007 Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 (bewerkt) Bestaat er een programma dat je PS2 Discs op PC kunt spelen Mvg gtafreak007 Bewerkt: 22 augustus 2007 door gtafreak007
Froodooo Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 PS2 discs hoor je af te spelen in een Playstation, en niet in een computer. Zodra je dat wel gaat doen, is dat illegaal, en zodra iets illegaal is, mogen we je er op het Forum helaas niet mee helpen: Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor) Dus, je zult zelf op zoek moeten gaan als je echt iets wilt...
S-te-Fan Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 ILLEGAAL Ja zo'n programma bestaat maar dat is jammer genoeg illegaal en mag hier op dit forum niet besproken worden.
Galiorix Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Nou het hoefd niet illegaal te zijn maar het is een beetje anders dan wat de poster hierboven denken: Koop een TV-Kaart voor je PC met de goede aansluitingen en sluit daar je PS2 op aan. Zo kan je ook ingame screens en alles nemen. Greetz
S-te-Fan Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Ja, maar hij vraagt ofdat hij hem op zijn computer af kan spelen, niet via zijn computer .
Schno009 Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 PS2 discs hoor je af te spelen in een Playstation, en niet in een computer. Zodra je dat wel gaat doen, is dat illegaal, en zodra iets illegaal is, mogen we je er op het Forum helaas niet mee helpen:Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor) Dus, je zult zelf op zoek moeten gaan als je echt iets wilt... Vertel mij eens waarom dat illegaal is? Hij heeft de discs toch zelf? Zolang de maker van de emulator het programma vrijgeeft als 'Freeware' is er geen vuiltje aan de lucht. Toch? Voor zover ik het zie, is het alleen illegaal zodra de images van het web worden geplukt. Dus als je niet betaald voor iets wat geen Freeware is. Dán is het illegaal. Mensen, denk nou niet zo zwart-wit over Emulatoren. Ik gebruik sinds jaar en dag Zsnes voor op m'n laptop. Ik pluk de ROM's ook gewoon van het web. Maar dan nog ben ik niet illegaal bezig, omdat ik de originele cartridges ook bezit. Zolang je het zelf bezit, is het gewoon legaal. Verder zijn er weinig goede PS2 emulatoren, zijn ze er wel dan heb je geen geluid. Kortom, niet aantrekkelijk om te doen.
Thundercover Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Schno009, dit is illegaal, omdat je dan geen PlayStation hoeft te kopen om wel de games te spelen. Je betaalt niet voor een PlayStation, dus het is illegaal. Laten we gewoon wachten op een moderator (of hoger) die dit mooie topic sluit.
GTAFreak007 Geplaatst: 22 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 ik wou dit gewoon is weten of dit bestond dus bedankt nu weet ik dat het illegaal is Mvg gtafreak007
ifc3 Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 ik wou dit gewoon is weten of dit bestond dus bedankt nu weet ik dat het illegaal is Mvg gtafreak007 Dit is NIET illegaal. Maar je hebt WEL legale Bios images nodig.
Galiorix Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Nog een aanvulling: Momenteel is er alleen een Emulator voor de PS1 Games, voor andere consoles zijn nog geen emulators ontwikkelt die games zoals GTA kunnen afspelen. Greetz
Mania-92 Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Ook al is het niet illegaal de crew heeft toch besloten dat er hier niet over gepraat mag worden aangezien 95% van de mensen emulators voor illegale doeleinden gebruiken. Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor) Een emulator is een tool...
T@rget Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Nog een aanvulling: Momenteel is er alleen een Emulator voor de PS1 Games, voor andere consoles zijn nog geen emulators ontwikkelt die games zoals GTA kunnen afspelen.Greetz GBA Emu is er ook En een N64 Emu, bijden zijn ze er zelfs voor de PSP. (En je hebt ook nog een DS Emu voor de PSP maar die is nog in Alpha stage)
Preddy Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Even resumerend: In een onwaarschijnlijk geval dat men echt een PS2 spel op de pc wil spelen die men zelf heeft, zou het misschien mogen (doet er ook niet toe). Echter, het is naïef om te denken dat iedereen dat alleen dan doet, 99% van de mensen plukt het spel illegaal van het net en wil het dan gratis spelen. Hier bieden wij geen ondersteuning voor, ook al zóu het in principe legaal kúnnen zijn. Zo simpel is het ->
Recommended Posts