jamesb0nd Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 wie heeft een tip om dirt track makkelijk te halen? (ik heb de zoekfunctie geprobeert mar geen antwoord gevonden) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 van welke opdracht gever???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jamesb0nd Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 dat is een arena race Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 ik heb er geen gehaald behalve die 8track wel maar rest niet veel te moeilijk +lastig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeroen13 Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 wie heeft een tip om dirt track makkelijk te halen?(ik heb de zoekfunctie geprobeert mar geen antwoord gevonden) gewoon goed je best doen en beginnen met de moeilijkste Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 wie heeft een tip om dirt track makkelijk te halen?(ik heb de zoekfunctie geprobeert mar geen antwoord gevonden) gewoon goed je best doen en beginnen met de moeilijkste veel proberen en dan lukt die makkelijk en veel afsnijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 je moet gewoon geluk hebben dat bijf. 2x achter elkaar zoon rood ding komt en dan ben je zo bij de min Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 en die in SF met autobotsingen ofzo kan ik echt helemaal niet halen eigenlijk onmogelijk ik hoop dat ik hier de waardevolle gouden tip van jullie hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 Misschien met een rocketlaunger? Je mag altijd 30 seconden uit je voertuig voor het missie failed is en je hebt 12 laps, ff uitsappen, rocketlaunger schieten, weer instappen... Weet niet of dit gaat lukken, maar je kan proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jamesb0nd Geplaatst: 30 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 die poppetjes zijn zowat onsterfelijk ik had van die afstand explsieven neer gelecht achter die berg waar die poppetjes vallen stuk of 4 ze lagen op de grond en toen had ik ze laten afgaan de poppetjes vlogen in de lcuht maar stapten gewoon weer op hun motor de volgende ronde probeerde ik weer en toen ging er maar 1 poppetje aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.