PrI3sT Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 ik zag in dat hij met de auto van razor racete tegen je vroegere auto ?? is dit een trainer en kan dit zonder trainer ?? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Dit is volgens mij geen trainer, want je kan de Fort Mustang op pimpen tot de auto van Razor. Reageren
PrI3sT Geplaatst: 22 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Dit is volgens mij geen trainer, want je kan de Fort Mustang op pimpen tot de auto van Razor. neen die stickers zijn onmogelijk te verkrijgen Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Weet je dat zeker?,Ik zal kijken wat ik eraan kan doen! Reageren
ArticLight Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Zijn die stickers niet te verkrijgen met een Stylingcard die je kunt krijgen nadat je iemand van de Blacklist hebt verslagen? Ik meen dat ze bij de unieke stickers staan. Reageren
PrI3sT Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Zijn die stickers niet te verkrijgen met een Stylingcard die je kunt krijgen nadat je iemand van de Blacklist hebt verslagen? Ik meen dat ze bij de unieke stickers staan. hmm nog niet aan gedacht ik weet het in ieder geval niet ik pak die kaarten nooit weet iemand bij wie je die stickers dan krijgt ?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.