Jump to content

raar ?

boywalkinair

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een vraagje : ik zat net GTA san andreas te spelen en heb toen de missie riot gedaan ( zonder cheats ) en heb het simpel gehaald .

zoals gewoonlijk sla ik na elke missie het spel op om er zeker van te zijn dat ik het heb gehaald .

d 'aarna het ik de missie :'Los Desperados'' gespeeld , en wat me opviel was dat er nog steeds rellen waren .

ik heb '' Los Desperados'' gehaald , maar er waren wel steeds rellen .

na deze missie heb ik het spel weer opgeslagen , en wou ik ''end of the line'' spelen , maar dat kan niet want ik heb maar 23% van alle gebieden in bezit .

en tog zijn er steeds rellen .

Is dit normaal dat er dan nog steeds rellen zijn of niet .

want ik denk dat die rellen na de missie ''riot '' be-eindigen ?

ik gebruik geen riot cheat , geen thema cheat , geen auto/ spam cheat .

alleen de zogenaamde veilige cheats die je ook kunt de-activeren ( gezondheid/ wapens/ no police)

een savegame aanvragen kan niet , ik heb het spel op de ps2 .

alvast bedankt

Geplaatst:

Het is inderdaad normaal, de rellen zullen pas eindigen nadat je de laatste missie van het spel hebt gedaan, namelijk 'End of the Line'. Aangezien jij die nog niet kan doen (je moet overigens 33% van de gebieden hebben), moet je tot na de missie wachten. Na de missie zal alles weer gewoon helemaal normaal zijn.

Veel succes met de laatste missie. Vergeet niet dat er daarna nog veel te beleven is in San Andreas! :puh:

Geplaatst:
Het is inderdaad normaal, de rellen zullen pas eindigen nadat je de laatste missie van het spel hebt gedaan, namelijk 'End of the Line'. Aangezien jij die nog niet kan doen (je moet overigens 33% van de gebieden hebben), moet je tot na de missie wachten. Na de missie zal alles weer gewoon helemaal normaal zijn.

Veel succes met de laatste missie. Vergeet niet dat er daarna nog veel te beleven is in San Andreas! :puh:

okeej , fijn om te horen , ik ga nu direct verder met san andreas , want ik begon echt bang te worden dat ik alles opnieuw zou doen .

na deze missie ga ik zeker proberen om alle Challenges en race tournaments uit te spelen, en ook nog de Collectables en alle voertuigmissies + scholen enzzzz !!!!

:tu: :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...