Jump to content

Nieuwe Antonov An-225 Mriya texture

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Met trots presenteer ik jullie de nieuwe texture voor de Antonov An-225 Mriya! (Codenaam KLM_Cargo):

klmcargotn1.jpg

Wat vinden jullie er van? rate hem a.u.b.

Download: http://rapidshare.com/files/50595403/KLM_Cargo.rar.0html

TIPS:

* Ga aan de voorkant van de voorwielen staan en druk dan op enter, CJ zal een beetje rondlopen maar uiteindelijk instappen.

* Druk op 2 (numpad) en 8 (numpad) om het luik achter open en dicht te laten gaan, je kan er bijvoorbeeld auto's in zetten en soms zijn ze nog heel als je bij een ander vliegveld aankomt.

Bewerkt: door Danny_k

Heel erg bedankt.

EDIT: ik zie nu dat de vleugels wit moeten zijn, mischien een kleine aanpassing.

Geplaatst:

Strak man , mooi gemaakt :tu:

BTW Heb je nou een Andromada gebruikt of is het van een mod die door iemand anders gemaakt is. Anders is het wel handig als je ook de download link van de mod zelf post zodat als mensen hem nog niet hebben ze gelijk de goede mod erbij kunnen downloaden.

greetz :sigaar:

Ik heb die mod gebruikt, je had toch wel kunnenn zien dat deze 3 (bij elkaar 6) motoren op de vleugel heeft en de andromada 2 (bij elkaar 4) op de vleugel heeft zitten.

Hier onder, oke!

>>> Door DaBeast: Je kan beter gewoon een link naar de download geven.. De download database dient voor eigengemaakte dingen. :Y <<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...