Jump to content

ps2 kapot

juul

Recommended Posts

me een schroevendraaier alle schroefjes er uit halen ( nee duhhhhh :puh: )

en toen al het stof weggeblazen met een comperssor en toen weer in elkaar gezet :D

EDIT: ik heb de lezer schoon gemaakt met spiritus

Bewerkt: door japie13
Delen op andere websites

op deze site staat het uit gelegt

http://ps-force.uni.cc/index2.php?nummer=7

@ moderators: Aangezien hier veel topics over worden gemaakt, is het mischien niet handig een vast geplakte topic met uitleg te maken in de general forum?

kan iemand me zeggen waar die schroeven zitten :angry: :angry:

Als je niet eens de schriven kunt vinden, is het dan wel verstandig om door te gaan?

Volgens de uitleg op de gegeven site zitten de schroeven aan de onderkant. Je moet dus je PS op z'n kop leggen zodat de onderkant boven komt en ga daar eens een paar dagen naar kijken. Heb je ze dan nog niet gevonden dan zitten ze daar niet :-)

Daarnaast zijn er 2 verschillende PS2's. Het was makkelijk geweest als je had gezegd welke je hebt.

Delen op andere websites

:huh: :huh: :huh: :blink: Ik heb er helemaal geen schroeven inzitten :huh: :huh:

En ik heb de ps2 new ( mini ps2 )

Haha, probleem ! Weet je 't zeker want hoe moeten die makers hem dan hebben in mekaar gezet.. :blink:

Delen op andere websites

:huh:  :huh:  :huh:  :blink: Ik heb er helemaal geen schroeven inzitten :huh:  :huh:

En ik heb de ps2 new ( mini ps2 )

Haha, probleem ! Weet je 't zeker want hoe moeten die makers hem dan hebben in mekaar gezet.. :blink:

ik heb ze gevonden maar niet met jullie hulp :rolleyes: :angry:

bij somige ps2's zitten er zes schroeven die zich onder de ruber dingetjes bevinden waar de ps2 op steunt dus die dingen die een beetje hoger zijn en ze zijn vierkantig.

En men ps2 is al gemaakt de laser was een beetje vuil :rolleyes: :rolleyes:

Delen op andere websites

ik heb ze gevonden maar niet met jullie hulp :rolleyes: :angry:

Je bent :angry: omdat je iets zelf uit hebt moeten zoeken?

Je moet juist trots zijn op jezelf, er is iets (eindelijk?) zonder hulp van anderen gelukt!

Delen op andere websites

Jongens! Wees lief voor elkaar! :wub:

Het is niet verstandig om apparaten (zoals je PS2) open te sleutelen wanneer je er geen verstand van hebt. Dat kan je dan beter laten doen (door je vader, of winkels die deze dienst verlenen). Vaak vervalt ook de garantie als je zelf het apparaat openmaakt, dus als je er dan iets aan verkloot ben je dus helemaal de pineut.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...