Jump to content

ps2 kapot

Recommended Posts

Geplaatst:
Jongens! Wees lief voor elkaar! :wub:

Het is niet verstandig om apparaten (zoals je PS2) open te sleutelen wanneer je er geen verstand van hebt. Dat kan je dan beter laten doen (door je vader, of winkels die deze dienst verlenen). Vaak vervalt ook de garantie als je zelf het apparaat openmaakt, dus als je er dan iets aan verkloot ben je dus helemaal de pineut.

z;n ps2 mot je niet aan je vader geven ik had er ook problemen mee ging ik naar me vader me vader kijke iets proberen doet hij het niet gooit hij hem weg uit het raam van 10 hoog :(:(:(

Geplaatst:

Het is niet verstandig om apparaten (zoals je PS2) open te sleutelen wanneer je er geen verstand van hebt. Dat kan je dan beter laten doen (door je vader, of winkels die deze dienst verlenen). Vaak vervalt ook de garantie als je zelf het apparaat openmaakt, dus als je er dan iets aan verkloot ben je dus helemaal de pineut.

z;n ps2 mot je niet aan je vader geven ik had er ook problemen mee ging ik naar me vader me vader kijke iets proberen doet hij het niet gooit hij hem weg uit het raam van 10 hoog :(:(:(

lekkere vader heb jij zeg! ;)

trouwens zie geen schroeven bij die mini ps2 :unsure:

Geplaatst:

Ach ja mijn vader weet nog niet eens hoe hij het internet op de pc opstart dus daar zou ik hem ook maar niet aan geven ^^

Geplaatst:

ja men vader heeft hem kunnen maken

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...