JeremyGFX Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Hier is mijn eerste Sprite: Rates? Reageren
clifdon Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 (bewerkt) ik vindt het niet echt een hele goede sprite.. ookal kan ik er helemaal niets van hoor dus het is opzich al goed =P maar de tekst zou ik zowieso anders doen voor het geheel een 7.8 of een 8- jij mag kiezen EDIT: ooh WTFK ik las nu net dat het je eerste is srry dan, maar ik zou de tekst toch nog aanpassen mar voor de rest is het echt supa goed voor je eerst. mijn eerste naja laten we het daar maar niet over hebben d=þ Bewerkt: 23 augustus 2007 door clifdon Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 ik vind hem erg mooi enige minpuntje is dat goku een klein beetje groter mag (echt een heel klein beetje) zodat je nog wel net ziet dat er zown leegte om hem een zit, maar ook dat je hem een beetje kan zien zeg maar... suc6 met je volgende Reageren
JeremyGFX Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Thnx for rating Who's next? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.