ICE-Spirit Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Hier ben ik weer En nog steeds geen stap verder... Ik wil zoooooooo graag dat andere mensen op m'n server kunnen gaan, maar ik weet niet hoe ik m'n poorten moet openzetten. Ik volg deze website, maar m'n router/modem staat er niet bij. Ik heb een Phillips (het serienummer weet ik niet). Wat moet ik doen?? Zelf kan ik er wel op, maar als ik m'n ip van deze website geef +7777 dan blijft er maar retrieving info staan... IK HEB ECHT HELP NODIG!
Daan[NL] Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 (bewerkt) Hmm ik kan nog 1 reden verzinnen en dat is firewalls , check of ze uit staan. EDIT: dus je poorten staan nog niet ope? Als je naar portforward gaan zie je dit dus: Philips CPWBS054 CPWBS154-18 SNA6500 SNA6500-18 SNA6600-18 SNA6640-00 SNB6500 Kan je echt niet kijken of je een van deze modellen heb en dan de stappen volgen? succes Bewerkt: 22 augustus 2007 door Daan[NL]
Sandra Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Je hoeft niet PER SÉ via die site je poorten te forwarden hoor. Je moet gewoon bij de instellingen van je router zien te komen! Open internet, en typ je interne ip adres in (192.168.1.1 ofzo)
ICE-Spirit Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 (bewerkt) Hmm ik kan nog 1 reden verzinnen en dat is firewalls , check of ze uit staan. EDIT: dus je poorten staan nog niet ope? Als je naar portforward gaan zie je dit dus: Philips CPWBS054 CPWBS154-18 SNA6500 SNA6500-18 SNA6600-18 SNA6640-00 SNB6500 Kan je echt niet kijken of je een van deze modellen heb en dan de stappen volgen? succes Dat zal ik eens proberen... EDIT: M'n router hangt tegen de muur ofzo... Waar kan ik nog zien welk nummer het heeft? Bewerkt: 23 augustus 2007 door ICE-Spirit
Daan[NL] Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Niet op alle routers staat een serie number dus als je hem niet ziet zal et er wel niet op staan.. Maar zoals sandra zegt hoef jehet niet via die site te doen( ik heb he took niet via portforward gedaan), maar het is wel handig voor de 1e keer poorte opezette. Weet je hoe je in je router menu moet komen ? ( die ip kn je vinden door start>uitvoeren en dan command in te type en in het zwarte schermpje ipconifg/all te type en dan het ip-adres in te vullen in je internet explorer
ICE-Spirit Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Niet op alle routers staat een serie number dus als je hem niet ziet zal et er wel niet op staan.. Maar zoals sandra zegt hoef jehet niet via die site te doen( ik heb he took niet via portforward gedaan), maar het is wel handig voor de 1e keer poorte opezette. Weet je hoe je in je router menu moet komen ? ( die ip kn je vinden door start>uitvoeren en dan command in te type en in het zwarte schermpje ipconifg/all te type en dan het ip-adres in te vullen in je internet explorer Maar waar moet ik dan op klikken (Ik ben een beginneling hoor )
Daan[NL] Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 das bij iedr modem anders.. die van mij is nederlands en staat het onder firewall zoek naar iets met port als et engels is en doe het alsje de naam van et modem dus weet via portforward daar staat waar je op moet klikken. Probeer eerst maar is poorten ope zette in je router menu te vinden
Sandra Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Misschien kan degene die de router+internet verbindingen in jullie huis heeft aangelegd, het uitleggen. (of iemand anders bij jou in de buurt die verstand van dit soort dingen heeft)
ICE-Spirit Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Kan ik het anders niet via Portforward.com doen? Ik zal dan maar nog eens zoeken achter het nummer
Daan[NL] Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Kan ik het anders niet via Portforward.com doen?Ik zal dan maar nog eens zoeken achter het nummer Ik moet wel zeggen dat portforward het niet voor jedoet maar ook alleen uitlegt hoe het moet, wel met screenshots en stap voor stap Kan je niks vinden over poorten openzetten in je router menu?
ICE-Spirit Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 (bewerkt) Maar als ik ipconfig/all doe, en dan m'n ip ingeef in m'n browser, dan staat er dat de pagina niet kan worden weergegeven ofzo. Bewerkt: 24 augustus 2007 door ICE-Spirit
Azer Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Zorg is voor een groter plaatje. Sowieso moet je niet het ipadres opgeven van je eigen pc in de browser maar het adres achter standaard gateway.
ICE-Spirit Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 (bewerkt) Zorg is voor een groter plaatje. Sowieso moet je niet het ipadres opgeven van je eigen pc in de browser maar het adres achter standaard gateway. Ik ben er geraakt met Standaar Gateway, maar waar the hell moet ik nu op kikken? Precies allemaal Chinees voor mij... Bewerkt: 24 augustus 2007 door ICE-Spirit
Daan[NL] Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Bij mij moet ik op firewall drukken, stuur een screenshot van wat je dan ziet.
ICE-Spirit Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Ok, dit is Firewall Screen: Maar ik heb eens alles afgeklikt en afgekeken naar iets met server, en het enige wat ik vond was dit:
Recommended Posts