markoes Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Ik heb een vraag welk muziekje word gedraait als je met een van je vriendinnen gaat dansen alvast bedankt Reageren
Caltson Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 hey, dit is Dr. Dre -- Nuthin But A "G" Thang (thanks to wikigta.org ) dit is de muziek die speelt als je met je vriendinnen gaat dansen in de club. Greetz Reageren
markoes Geplaatst: 22 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 (bewerkt) hey,dit is Dr. Dre -- Nuthin But A "G" Thang (thanks to wikigta.org ) dit is de muziek die speelt als je met je vriendinnen gaat dansen in de club. Greetz Okej Bedankt hey,dit is Dr. Dre -- Nuthin But A "G" Thang (thanks to wikigta.org ) dit is de muziek die speelt als je met je vriendinnen gaat dansen in de club. Greetz ho ho ik heb ff op youtube gekeken maar dit is hem volgens mij niet EDIT: ik heb ff eenlink van youtube gevonden eerst ff doorspoelen Bewerkt: 22 augustus 2007 door markoes Reageren
Jon-asses Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 (bewerkt) ik heb ff op youtube gekeken maar dit is hem volgens mij niet Het is wel degelijk Dr. Dre Nuthin' But A G Thang. Geen twijfel over mogelijk, misschien heb jij naar een verkeerd liedje geluisterd. Kijk eens naar filmpje. Het liedje begint te spelen vanaf de 47ste seconde... Bewerkt: 22 augustus 2007 door Jon-asses Reageren
Caltson Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 hey,dit is Dr. Dre -- Nuthin But A "G" Thang (thanks to wikigta.org ) dit is de muziek die speelt als je met je vriendinnen gaat dansen in de club. Greetz Okej Bedankt hey,dit is Dr. Dre -- Nuthin But A "G" Thang (thanks to wikigta.org ) dit is de muziek die speelt als je met je vriendinnen gaat dansen in de club. Greetz ho hoik heb ff op youtube gekeken maar dit is hem volgens mij niet EDIT: ik heb ff eenlink van youtube gevonden eerst ff doorspoelen hey, dit is inderdaad een andere song. het is Kool and the gang - hollywood swingin sorry hoor maar in een club spelen ze 3 verschillende danstracks om op te dansen. als ik het mijn vriendinnen date krijg ik die van Dr.Dre, dus dacht ik aan hetzelfde van mij.. Greetz. Reageren
markoes Geplaatst: 22 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Ja dat is hem bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.