patrickvb Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2004 Jah, maar is toch lagge? op et einde met die dooie mannetjes: ze liggen te dromen over licht en maneschijn. whahaha. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 wat een lullig muziekje bij dat filmpje:P hahaha hoe kom je erop met speciale dank mijn zak geld:P Reageren
patrickvb Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2004 (bewerkt) Zonder zakgeld geen gta he? en gheb je mijn 2 andere al bekeken? oja: BUMP! Bring up my post betekent kijk eens bij mij bovenste post naar mijn vraag enzo dan kan ik daarna betere movies maken. Bewerkt: 26 december 2004 door patrickvb Reageren
Time Fighter Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 hoe open je dat filmpje nu???? Reageren
patrickvb Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2004 klik op de link met rechter muisknop en kies: doel opslaan als. dan opslaan en dubbelklikken op het icoontje van het bestand. het icoontje staat in de map waarin je hem hebt gedownload. en kan iemand mij uitleggen hoe ik dat doe met de TV kaart? Moet je de ps2 dan aansluiten en kun je dan gewoon al opnemen in windows movie maker of moet het HEEL anders? leg a.u.b ff uit dan kan ik betere filmpjes make. greetzzzzzzzz PATRICK. ps: tot morgen ik ga douchen en een film zien. Fijne 2de kerstdag. Reageren
killerbee Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 ziet er een beetje vaag uit maar verder is ie wel goed Reageren
Scott16 Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 Hmmm.bij mij werkt geen enkele link. :huh: Reageren
BrokenTable Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 2 dezelfde onderwerpen samengevoegd tot 1. @patrickvb: maak volgende keer geen 2 topic over 1 onderwerp aan... En er werkt geen enekele link. Post een goede link of het topic gaan op slot. Reageren
patrickvb Geplaatst: 27 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2004 (bewerkt) ?? waar is mijn 2de topic? Bewerkt: 27 december 2004 door patrickvb Reageren
patrickvb Geplaatst: 27 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2004 (bewerkt) Server probleem. tripod wil het waarschijnlijk niet hosten Balen ik ben gekickt bij tripod! ik kan nu nergens meer hosten. Bewerkt: 27 december 2004 door patrickvb Reageren
lepertum Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 The page you are attempting to access has been removed because it violated Tripod's Terms of Service. Please check out Tripod's Help system for more information. Kan je hem niet op gtagames.nl zetten? Stuur hem anders over msn, ik stuiur je wel een Pm met men email Reageren
MrSelected Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Ik wil filmpjes zien Reageren
patrickvb Geplaatst: 28 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2004 (bewerkt) ik heb de eerste al toegestorrd naar brokentable. als hij hem niet heeft ontvangen weet ik de oorzaak niet. ik kan alles ook in zip zetten en toesturen. EDIT: 1e ontvangen en toegevoegd aan deze post. broertjeszooi2.zip Bewerkt: 28 december 2004 door BrokenTable Reageren
juul Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 (bewerkt) oei, das niet fijn maarja.je speelt het toch niet onder het tandenpoetsen? hoe is het er eigenlijk op gekomen? Hij was al een tijd kapot en toen werd ik beetje gek zonder GTA SA dus vroeg ik hoe ik SA weer kan spelen met een dikke kras op de CD, antwoord : Tandpasta, tandpasta erop en spelen maar ! B) B.T.W : Zieke soundtrack op het eind ! En lompe muziek op 't begin, luisterd je broer vast elke dag hmè ? :rolleyes: Sinds toen haatte ik tandartsen <_< ik al heel men leve zijn er geen speciale vodjes omdat te doen ik heb er al van gehoord in de game mania haden ze zoiets Bewerkt: 28 december 2004 door juul Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.