lepertum Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Die bijlage werkt ook niet, no filels, this file is either damaged or unknwon... Reageren
BrokenTable Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 ?? waar is mijn 2de topic? Een wat late reaktie, maar de post boven deze post van je staat: 2 dezelfde onderwerpen samengevoegd tot 1. Ik heb er dus van twee 1 gemaakt omdat ze beide van jouw en hetzelfde waren. Die bijlage werkt ook niet, no filels, this file is either damaged or unknwon... Het is gewoon een zip-file (winzip 9) Reageren
liltuner Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 Ik heb de file eindelijk gedownload staat er niet in :unsure: Reageren
lepertum Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 ik heb winzip 9, en ook Winrar, het werkt met geeneen van de 2 Reageren
patrickvb Geplaatst: 1 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 de downloadbare is de eerste en die is .bmp en dus moet je dat veranderen in .wmv. maar ik sturu de meesten op naar brokentable. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.