GTAScripter Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Hey, Ik zoek voor een script waarmee ik garage deuren kan maken om de politie bases en andere gebouwen af te schermen. Ik heb al een aantal server gezien die hiermee werken. Greetzzz. Jan Reageren
Azer Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Moet het een statische of dynamische deur worden? Reageren
GTAScripter Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 En wat is het verschil hiertussen? En hoe kan ik de coordinaten uit het spel bepalen? Ik wil een gate bij police garage ls Reageren
kevin software Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 En wat is het verschil hiertussen? En hoe kan ik de coordinaten uit het spel bepalen? Ik wil een gate bij police garage ls 1.plaats met MTA:race een hek of poortje in map editor. 2.open deze pagina om de objecten van MTA:race over te zetten naar sa-mp script. (ik kan nu de link even niet vinden) 3 kopieer de code en plaats het bij public OnGameModeInit() 4.complime je script en test het uit. Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 En wat is het verschil hiertussen? En hoe kan ik de coordinaten uit het spel bepalen? Ik wil een gate bij police garage ls 1.plaats met MTA:race een hek of poortje in map editor. 2.open deze pagina om de objecten van MTA:race over te zetten naar sa-mp script. (ik kan nu de link even niet vinden) 3 kopieer de code en plaats het bij public OnGameModeInit() 4.complime je script en test het uit. Dat is dus deze link Reageren
GTAScripter Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Ok ik zal er even naar kijken maar waarom wordt dit gedaan met een mta script? Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Ok ik zal er even naar kijken maar waarom wordt dit gedaan met een mta script? Wel, omdat je in SA:MP geen map-editor hebt, de MTA map editor is heeeell praktisch voor eigenlijk alles. Gewoon een paar dingen zetten, converteren, en klaar! Reageren
GTAScripter Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 (bewerkt) Ok maar weet jij de coordinaten niet van de garage van politie scheelt een hoop werk! En moet ik het script in mijn eigen script invoegen. En het moet een deur zijn die open gaat met een code! Bewerkt: 24 augustus 2007 door GTAScripter Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Ok maar weet jij de coordinaten niet van de garage van politie scheelt een hoop werk! En moet ik het script in mijn eigen script invoegen. En het moet een deur zijn die open gaat met een code! Kijk, ik heb net een paar poorten toegevoegd aan het LS politiebureau., alles is omgeven door hekken. Een soort vestiging. De code: CreateObject(3279, 2504.885498, -1692.413940, 17.033085, 0, 0, 90); CreateObject(1598, 1820.730225, -1612.535889, 12.687149, 0, 0, 0); CreateObject(969, 1584.415283, -1637.817749, 12.614618, 0, 0, 0); CreateObject(972, 1587.706421, -1641.373291, 15.592587, 0, 0, 90); CreateObject(1411, 1582.177368, -1637.386230, 14.149303, 0, 0, 0); CreateObject(987, 1597.207031, -1637.641357, 12.718750, 0, 0, 0); CreateObject(987, 1607.812500, -1625.307861, 13.249082, 0, 0, 270); CreateObject(987, 1607.862549, -1613.427490, 12.715057, 0, 0, 270); CreateObject(987, 1608.012695, -1602.581055, 12.610787, 0, 0, 270); CreateObject(987, 1596.090210, -1602.587036, 12.706565, 0, 0, 0); CreateObject(987, 1584.215332, -1602.511963, 12.786661, 0, 0, 0); CreateObject(987, 1572.161743, -1602.588257, 12.832806, 0, 0, 0); CreateObject(987, 1559.939819, -1602.536987, 12.831232, 0, 0, 0); CreateObject(987, 1547.739868, -1602.587036, 12.874560, 0, 0, 0); CreateObject(987, 1539.715576, -1602.460205, 12.757807, 0, 0, 0); CreateObject(987, 1539.933960, -1614.655884, 12.509122, 0, 0, 90); CreateObject(987, 1539.606445, -1618.010376, 12.705555, 0, 0, 0); CreateObject(987, 1539.598999, -1606.066772, 12.671873, 0, 0, 270); CreateObject(975, 1539.529907, -1622.139038, 14.221565, 0, 0, 90); CreateObject(976, 1539.564331, -1626.707886, 12.719720, 0, 0, 270); CreateObject(987, 1539.687134, -1635.548828, 12.546875, 0, 0, 326.25); CreateObject(989, 1577.108276, -1636.379883, 14.199742, 0, 0.8594, 199.0622); CreateObject(12956, 1540.335449, -1685.928955, 15.853643, 0, 0, 90); CreateObject(990, 1539.692993, -1623.031006, 17.242893, 0, 0, 90); CreateObject(990, 1539.854980, -1633.093140, 17.356956, 0, 0, 90); Het enige wat iemand nog moet geven is een command om een poort te laten opengaan. Reageren
GTAScripter Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 En waar moet ik dit nu plaatsen? Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 En waar moet ik dit nu plaatsen? Dit plaats je onder public OnGameModeInit. Waar alle addstaticverhicle's en zo staan. Het enige wat we nog nodig hebben is iemand die een stukje code kan maken om de poort open te laten gaan. Reageren
Azer Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Voorbeeld voor een deur die open en dicht kan, eerder gepost in een ander topic (de zoekfunctie bestaat): new Deur; // Define de Deur, wel zo makkelijk public OnGameModeInit() { Deur = CreateObject(980, 2005.743774, 1544.575562, 15.291050, 0, 0, 270); // Maak een Deur object aan return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp("/open", cmdtext, true, 10) == 0) { if(IsPlayerAdmin(playerid)==1) { // Voeg deze regel toe als alleen admins de Deur mogen openen MoveObject( Deur, 2005.556885, 1532.875000, 15.174286, 5); return 1; } } if (strcmp("/dicht", cmdtext, true, 10) == 0) { if(IsPlayerAdmin(playerid)==1) { // Voeg deze regel toe als alleen admins de Deur mogen sluiten MoveObject( Deur, 2005.743774, 1544.575562, 15.291050, 5); return 1; } } return 0; } Heb je nou zoiets van ook niet admins mogen de commands gebruiken verwijder dan de regel "if(IsPlayerAdmin(playerid)==1)" en de afsluitende brace (}). Reageren
GTAScripter Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 En hoe kan ik dit nu samenvoegen met de code van ICE? Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 (bewerkt) En hoe kan ik dit nu samenvoegen met de code van ICE? Wel, ik begin het te snappen... Bewerkt: 24 augustus 2007 door ICE-Spirit Reageren
Azer Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 welk object van die jij hebt opgegeven moet open kunnen? en naar welke locatie moet die dan gaan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.