Jump to content

usertrack player

Recommended Posts

Geplaatst:

wat moet je doen om een usertrack player te maken en het in et spel te krijgen want de gewone muziek is oersaai weet ik van op ps2

Geplaatst:

volgens mij is dit niet mogelijk op de ps2. wat mogelijk is is de radio af te zetten en gewoon muziek te draien met een radio.

Geplaatst:

srry voor de verkeerde info ik heb juist sa op de pc en drm vroeg ik over de usertrack player omdat ik weet dat de muziek saai is en ik weet dat van de ps2 :D

Geplaatst: (bewerkt)

bij ''mijn documenten''

staat ergens de map ''GTA San Andreas User Files''

in die map staat nog een map ''User Tracks''

in die map plak je de snelkopeling van je muziek bestandje in

dan ga je naar het menu van san andreas en ga je naar

options --- audio setup --- User track options --- Scan user tracks

Bewerkt: door EXIT
Geplaatst:

Bij dat usertracks scannen, is het nou belangrijk dat dat 'scannertje' tot het einde van de balk gaat? Want bij mij gaat ie meestal maar 1 cm, en dan klik ik voor de zekerheid nog even door.

• 5 weken later...
Geplaatst:

hallo iedereen ik heb hier la is een vraag over gesteld maar geen antwoord gekregen hoe doe ik de usertrack moet ik snelkoppelingen maken of moet ik gwn de bestandjes in de map plakken?want toen ik dat deed kreeg ik wel muziek in de menu's maar niet in het spel zelf :duh:

Geplaatst:

Start GTA Sa>Druk op pauze>Ga naar options>Audio Setup>User track options>Play mode ON>User track player>Automatic medic scan ON>Scan user tracks

Geplaatst:
ik heb hier la is een vraag over gesteld maar geen antwoord gekregen
Dan is het ook niet nodig om daar nogmaals een topic over aan te maken, lijkt mij.. Gelieve het bespreken van één probleem ook gewoon bij één topic te houden, s.v.p. Je had hier overigens wel antwoord gekregen (post van EXIT), dus ik weet niet waar je de conclusie "geen antwoord gekregen" vandaan gehaald hebt.

Topics samengevoegd.

Geplaatst:

maar hoe doe ik het in mta want het werkt nooit bij mij ik rkijg alleen maar reclame :duh: zonder muziek en bij mijn instellingen stond het op random en het werkte in gwne sa

Geplaatst: (bewerkt)
maar hoe doe ik het in mta want het werkt nooit bij mij ik rkijg alleen maar reclame :duh: zonder muziek en bij mijn instellingen stond het op random en het werkte in gwne sa

Druk eens op 'F5' :). Hierdoor 'skip' je het liedje en gaat hij naar de volgende :)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...