kelwin Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 ik heb een mod waardoor je 2 player missions kan doen op de pc kan iemand uitleggen hoe dat moet Reageren
EXIT Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 aller eerst zou het zeer handig zijn als je ons vertelt om welke mod het gaat wat met deze informatie kom ik alleen maar te weten dat je een mod hebt. waardoor je met 2personen iets kan doen. het is hetzelfde als. ik heb een mod die een huis vervangt zou iemand me kunnen zeggen waar dit huis staat? dus gelieve wat meer informatie Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Waarschijnlijk heb je het over het online spelen van GTA Sanandreas,Dit zijn de mods daarvoor:SA-MP,MTA (multi-theft-auto) Ik verwijs je door naar een SA-MP Tutorial Klik hier voor de tutorial Dit zijn een paar tips hoe je het spel kan spelen F1 - Opent het in-game help menu F4 - Je kan een ander personage kiezen (nadat je dood bent gegaan) F5 - Laat netwerk data zien F6 - Alternatief voor T (chat) F7 - Laat zien/verbergt chat schermpje F8 - Screenshot nemen F9 - Laat zien/verbergd de 'dodenlijst' rechts in het scherm G - iemand joinen in een voertuig. H - schieten als je meerijdt in een voertuig (met een SMG) T - open het tekstvakje om te kunnen chatten met anderen en commando's in te voeren TAB - je kan zien welke andere mensen er in de server zijn (en eventueel ook of die in jouw gang zitten of niet) Shift - zo kan je een personage selecteren ` (toets onder esc) - laat zien/verbergt wat je aan het typen bent Reageren
kelwin Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 nee dat bedoel ik niet ik heb het van gtagarage.com,san andreas,en dan mission mods en dan de tweede of derde mod Reageren
karamanci Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 (bewerkt) nee dat bedoel ik niet ik heb het van gtagarage.com,san andreas,en dan mission mods en dan de tweede of derde mod Ja, ik heb het ook gedownload maar aleen weet ik niet hoe die werkt, want als ik naar die plaats ga met die coordinaten dan kom helemaal beneden gta sa. Kan iemand uitleggen hoe je met z'n 2en kan spelen? Karamanci Bewerkt: 23 augustus 2007 door karamanci Reageren
K.O. Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 (bewerkt) Het gaat om deze mod en zoals je gewoon daar had kunnen lezen, heb je één of twee USB Controllers nodig en SAAC 1.2 (San Andreas Advanced Control) Je moet dus eerst de benodigde hardware kopen, dan een bepaalde tool downloaden en dan kun je de mod pas werkend installeren. En dan nog maar hopen dat ie werkt, het is immers nog maar in BETA fase. Trouwens, de multiplayer opties op de PS2 waren redelijk waardeloos en oninteressant (vertelde iemand mij), dus het is maar of je het er voor over hebt. Als je er geen zin in hebt zou ik gewoon voor SA-MP of MTA gaan. Bewerkt: 23 augustus 2007 door K.O. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.