jacksons22 Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 (bewerkt) Is het mogelijk om 't level in te korten met GTA Editor, want de map is erg groot. Bvd, Mvg Bewerkt: 23 augustus 2007 door jacksons22 Reageren
jacksons22 Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Ik neem aan dat niemand het weet? Dan mag ie op slot dan zoek ik wel elsewhere mvg Reageren
MrKooKie Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Ik neem aan dat niemand het weet?Dan mag ie op slot dan zoek ik wel elsewhere mvg Je kunt gewoon alles wat je over hebt opvullen met water... Reageren
jacksons22 Geplaatst: 27 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Is daar dan een specifiek sneltoets voor? Of moet dat handmatig. Overigens wil ik weten wat voor type ik water moet maken, air kan niet, field lijkt me ook niet? Iemand suggestie? Bedankt voor de reactie, mvg Reageren
Lantyz Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Water bestaat uit geanimeerde watertiles (tile 608 t/m 619) en heeft het type 'field'. Water in de bestaande mappen van de editor hebben hun eigen tiletype (blauw), maar dit kun je niet zelf maken en is in feite ook niet anders dan field (groen). Er is geen sneltoets om water te maken, dus je zult het handmatig moeten maken of, wat sneller gaat, reeds bestaand water moeten gebruiken of kopiëren. Wanneer je een nieuwe map aanmaakt, krijg je als het goed is een leeg level, bestaande uit een groot plein met water eronder (mogelijk hebben beiden een verkeerde tile, dit ligt aan welke standaardtiles je hebt ingesteld). Zie ook "Water en animaties" in onze GTA2 modding tutorial. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.