THUNDER Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 hey mensen ik had een vraag jullie kune al lekker je auto tunen maare ik kom dus niet verder met de missie wrong side of the tracks:kan iemand mij vertellen hoe ik die missie het simpelst kan doen??¿¿¿ alvast bedankt:D
Sasuke Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 (bewerkt) Zit je lekker bij t verkeerde deel mannetje.. :blink: En de bedoeling is dat je aan de rechter baan afstand houd van de trein.. En niet nooben maar ownen... Bewerkt: 26 december 2004 door Hayate
MightyDuck Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 Verkeerde deel? Volgens mij heeft hij de verkeerde hersens, want hij verteld er ook niet eens bij wat hij bedoelt.
Sasuke Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 Verkeerde deel?Volgens mij heeft hij de verkeerde hersens, want hij verteld er ook niet eens bij wat hij bedoelt. Ach, newbs toch tegenwoordig.. :rolleyes: Je moet met BigSmoke op een Sanchez een trein vol met Vagos uitmoorden.. Zoek voortaan een FAQ ofzo ! Als newbs iig weten wat dat inhoud :rolleyes:
THUNDER Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2004 Verkeerde deel?Volgens mij heeft hij de verkeerde hersens, want hij verteld er ook niet eens bij wat hij bedoelt. Ach, newbs toch tegenwoordig.. :rolleyes: Je moet met BigSmoke op een Sanchez een trein vol met Vagos uitmoorden.. Zoek voortaan een FAQ ofzo ! Als newbs iig weten wat dat inhoud :rolleyes: sorry dat ik het gevraagd heb hoor :angry:
Trax Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 Jullie mogen idd wel een beetje normaal reageren hoor, vooral jij Mighty Duck.
Tim14 Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Ja nogal valt me tegen van jullie Mightyduck en Hayate, bij deze missie zit ik al zo'n 2 maanden vast :lol: En daarom speel ik SA ook niet meer. Wacht wel tot ie op de PC uit is
Trax Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Missie is al erg vaak besproken. Gebruik Search in het San Andreas Gedeelte. Closed
Recommended Posts