IceCream93 Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 ik heb net missie 57 gehaald met die motor dat je stunts moet doen maar nu sijn er helemaal geen missies meer:O Iemand die er iets van afweet? Alvast BEDANKT (Y) Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 ik heb net missie 57 gehaald met die motor dat je stunts moet doen maar nu sijn er helemaal geen missies meer:OIemand die er iets van afweet? Alvast BEDANKT (Y) Heb je 5 bedrijven gekocht? Deze zijn benodigd om de eindmissies 'Cap the Collector' en 'Keep your Friends Close' te spelen. Mocht je dit al gedaan hebben, dan kan het gewoon zijn dat je alles al gedaan hebt en er verder niets meer te doen is. Natuurlijk blijven er in dat geval nog wel andere missies open, zoals de vigilante, paramedic of het zoeken van colletables. Ik raad je aan eens een kijkje te nemen in de 100% checklist, om te zien wat je al wél en niet gedaan hebt. Reageren
IceCream93 Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 ik heb net missie 57 gehaald met die motor dat je stunts moet doen maar nu sijn er helemaal geen missies meer:OIemand die er iets van afweet? Alvast BEDANKT (Y) Heb je 5 bedrijven gekocht? Deze zijn benodigd om de eindmissies 'Cap the Collector' en 'Keep your Friends Close' te spelen. Mocht je dit al gedaan hebben, dan kan het gewoon zijn dat je alles al gedaan hebt en er verder niets meer te doen is. Natuurlijk blijven er in dat geval nog wel andere missies open, zoals de vigilante, paramedic of het zoeken van colletables. Ik raad je aan eens een kijkje te nemen in de 100% checklist, om te zien wat je al wél en niet gedaan hebt. ooh ik heb alleen Die club en die studio oke bedankt matthijs Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 (bewerkt) en vergeet vooral niet wat ik vergat de eerste keer, In de pole position 300 of 600 op de pc dollar betalen aan een hoer voor een lap dance Bewerkt: 5 oktober 2007 door Gangsta-CJ Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 als je missies op zijn moet je gewoon een nieuw gebouw kope of de missies zijn op en je hebt het spel uitgespeelt Reageren
janpieter Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Ik heb precies het zelfde probleem na "Check out at the Check-In". Wat moet ik doen?? Jan-Pieter Reageren
Svenie Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 (bewerkt) Heb je het Missieoverzicht op WikiGTA als eens bekeken, of de 100% Cheklist? Deze kunnen je al een beetje op weg helpen. Verder kan ik niet meteen verklaren waarom jij geen missies meer krijgt. Heb je al 5 bedrijven gekocht en de missies hiervan voltooid? Met 5 bedrijven bedoel ik exclusief Print Works, want als je dit bedrijf gekocht hebt zul je merken dat je nog geen telefoontje krijgt. Edit: De missie na "Check out at the Check-In" genaamd Loose Ends kan je pas beginnen nadat je ook de tweede missie van de Malibu Club hebt voltooid. Dit bedrijf heb je trouwens zeker, net zoals Print Works nodig om aan de laatste 2 missies van het spel (Cap The Collector en Keep Your Friends Close) te beginnen. Bewerkt: 14 december 2007 door Svenie Reageren
janpieter Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Heb je het Missieoverzicht op WikiGTA als eens bekeken, of de 100% Cheklist? Deze kunnen je al een beetje op weg helpen. Verder kan ik niet meteen verklaren waarom jij geen missies meer krijgt. Heb je al 5 bedrijven gekocht en de missies hiervan voltooid? Met 5 bedrijven bedoel ik exclusief Print Works, want als je dit bedrijf gekocht hebt zul je merken dat je nog geen telefoontje krijgt.Edit: De missie na "Check out at the Check-In" genaamd Loose Ends kan je pas beginnen nadat je ook de tweede missie van de Malibu Club hebt voltooid. Dit bedrijf heb je trouwens zeker, net zoals Print Works nodig om aan de laatste 2 missies van het spel (Cap The Collector en Keep Your Friends Close) te beginnen. Hoe doe je dat precies, die bedrijven kopen? Reageren
Donwell Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Na de missie 'Shakedown' heb je de mogelijkheid om bedrijven te kopen, verspreid door heel Vice City. Het is een kwestie van goed opletten naar de bedrijven. Als je één hebt gevonden, ga je in het groene huisje staan. Vervolgens druk je op 'TAB', dit is op de computer, en als je genoeg geld hebt zul je het bedrijf tot je hebben. Je zult er een aantal missies kunnen spelen om andere missies vrij te spelen en om je geld wat bij te spijkeren. Reageren
Svenie Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 (bewerkt) Dat doe je door allereerst naar een bedrijf toe te gaan. Neem hier een kijkje om te weten welke bedrijven je allemaal hebt. Als je de missie Shakedown hebt voltooid, dan kan je pas bedrijven kopen, maar ik zie dat je al vrij ver zit dus daar moet je niet opletten. Wanneer je een bedrijf gevonden hebt dat je aanstaat, kan je het kopen door naar een klein pictogrametje met een groen huisje voor het bedrijf te gaan. Druk nu op TAB om het bedrijf te kopen. Let wel op dat je genoeg geld hebt! @ En als ik je een tip mag geven, koop eerst Sunshine Auto's dit bedrijf kost $50.000, maar als je enkele keren de laatste race van dit bedrijf voltooid hebt, heb je het bedrag snel verdubbeld terug. Veel succes ermee! Edit: Donwell ik had je niet zien posten. Bewerkt: 14 december 2007 door Svenie Reageren
Baffie Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Als ik zou kiezen, zou ik de Boatyard doen. Deze is bijna het goedkoopst, en als je Checkpoint Charlie een beetje onder de knie hebt, krijg je er na verloop van tijd elke keer $15.000 mee. En Checkpoint Charlie duurt korter dan VC Endurance. Helaas heb je wel bij beide het risico dat je hem niet haalt, alleen heb je bij Checkpoint Charlie minder riscio op dat je auto de prak in gaat. Reageren
janpieter Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Heel erg bedankt iedereen . Ik ga eventjes zoeken op VC. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.