J-star Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Zoals de titel zegt, meerdere gangleden ik had de txds aangepast, en toegevoegd aan GTA3.img de dff, had ik gewoon van de huidige gangleden genomen ik had Peds goed aangepast en pedgrp. ook en dan chrasht GTA als k een nieuw game opstart bij een savegame ook wie kan mij helpen? J-Star Reageren
PatrickW Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Heb je naast de textures ook nog dingen in de main.scm aangepast ? Ik denk dat je iets meer detail moet geven over wat je naast de textures nog meer hebt aangepast, en welke aanpassingen je precies gemaakt hebt. Reageren
J-star Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 (bewerkt) Dit topic kan dicht, mijn GTA is helemaal dood (hoogstwaarschijnlijk ) J-Star Bewerkt: 23 augustus 2007 door J-star Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.