elm0 Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 Is er geen irc.. waar mensen op kunnen om te praten met elkaar over SA? en als er vragen zijn dat je ze bijna gelijk beantwoord krijgt (mits er iemand in de irc channel zit dan he) ik hoor het wel ... Grtz Elm0 Reageren
juul Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 Is er geen irc.. waar mensen op kunnen om te praten met elkaar over SA?en als er vragen zijn dat je ze bijna gelijk beantwoord krijgt (mits er iemand in de irc channel zit dan he) ik hoor het wel ... Grtz Elm0 wat is een irc Reageren
Sasuke Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 Is er geen irc.. waar mensen op kunnen om te praten met elkaar over SA?en als er vragen zijn dat je ze bijna gelijk beantwoord krijgt (mits er iemand in de irc channel zit dan he) ik hoor het wel ... Grtz Elm0 wat is een irc Soort Chat-Ruimte.. Reageren
janjoker Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 bedoel je city mirc chat. ! Die is er niet Reageren
juul Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 (bewerkt) Is er geen irc.. waar mensen op kunnen om te praten met elkaar over SA?en als er vragen zijn dat je ze bijna gelijk beantwoord krijgt (mits er iemand in de irc channel zit dan he) ik hoor het wel ... Grtz Elm0 wat is een irc Soort Chat-Ruimte.. dat is toch allemaal hetzelfde forum of chat niet elm() Bewerkt: 26 december 2004 door juul Reageren
Sasuke Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 Is er geen irc.. waar mensen op kunnen om te praten met elkaar over SA?en als er vragen zijn dat je ze bijna gelijk beantwoord krijgt (mits er iemand in de irc channel zit dan he) ik hoor het wel ... Grtz Elm0 wat is een irc Soort Chat-Ruimte.. dat is toch allemaal hetzelfde forum of chat niet elm() Is er geen irc.. waar mensen op kunnen om te praten met elkaar over SA?en als er vragen zijn dat je ze bijna gelijk beantwoord krijgt (mits er iemand in de irc channel zit dan he) ik hoor het wel ... Grtz Elm0 Reageren
juul Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 wat bedoel je nu ik kan niet meer volgen Reageren
elm0 Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2004 das idd een soort chat ... www.mirc.com kijk daar maar even.. Reageren
juul Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 das idd een soort chat ...www.mirc.com kijk daar maar even.. en wa moet dat voorstellen??? Reageren
BrokenTable Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 das idd een soort chat ...www.mirc.com kijk daar maar even.. en wa moet dat voorstellen??? Zie het als MSN (ik hoop dat je weet wat dat is) met meerdere mensen tegelijk. mIRC is een programma om IRC kanalen (= chatruimten) te bereiken. Reageren
juul Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 das idd een soort chat ...www.mirc.com kijk daar maar even.. en wa moet dat voorstellen??? Zie het als MSN (ik hoop dat je weet wat dat is) met meerdere mensen tegelijk. mIRC is een programma om IRC kanalen (= chatruimten) te bereiken. ik kon gewoon niet aan die site aan uit. bedankt en msn ken ik wel hoor. Reageren
Dutsj Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 Irc zou handig zijn ja.. Altijd gelijk een antwoord, nou elmo ik zou zeggen maak er zelf 1.. laat wat mensen idlen en zorg dat je een ''Q'' bot krijgt die de channel laat bestaan. Reageren
elm0 Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2004 oke ik zal er is (proberen) om er voor te zoregn zou tenslotte wel gaaf zijn Groeten Elmo (jullie horen hier zo spoedig mogelijk meer van ik ga er nu gelijk mee aan de slag!!!) Reageren
Sasuke Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 Hoe maak je Irc's ? :rolleyes: Reageren
juul Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Hoe maak je Irc's ? :rolleyes: volgens mij gewoon een chatbox registreren op een site waar dit kan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.