J-star Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Dit gebeurt erbij het installeren: [/url] J-Star Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Dit gebeurt erbij het installeren:[/url] J-Star De beruchte 'data' foutmelding. Die foutmelding wil eigenlijk zeggen dat je DVD kapot of beschadigd is. Ik wil niet direct zeggen dat je DVD helemaal ten dode is opgeschreven, maar de kans acht ik groot. Je kunt nog wel even proberen hem schoon te maken met een drupje water en een zacht, droog doekje. Ik hoop dat het je mag helpen, anders zit er vrees ik niet veel anders op dan hem weer te moeten kopen. Misschien één schrale troost: echt duur is hij niet meer. Reageren
J-star Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 K*t man, naja, ik zal blijven proberen J-Star En p.s. ik zou dan alsnog actief blijven op dit forum, ik heb GTA Vice City Stories nog op de ps2! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.