darky Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 (bewerkt) weet iemand hoe ik de taal van het menu van sanandreas kan veranderen alvastbedankt Bewerkt: 23 augustus 2007 door darky Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 (bewerkt) weet iemand hoe ik de taal van het menu kan veranderen alvastbedankt Dit kun je via de opties doen. Ga naar 'options' > 'language' en kies daar je taal. English = Engels French = Frans German = Duits Italian = Italiaans Spanish = Spaans De Nederlandse taal zit er helaas niet bij, maar deze is hier te downloaden. Bewerkt: 23 augustus 2007 door -Matthijs- Reageren
MartyCeha Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 De optie die -Matthijs- omschrijft zal overigens niet alleen de taal van het Menu veranderen; namelijk alle aanwijzingen (bijv. 'get in the car', wat onder in beeld staat in een missie), de waarschuwingen ('You start to feel hungry'), de ondertiteling in Cutscenes en de keuzemenu's (zoals de menu's bij restaurants of modshops). De gesproken taal blijft echter altijd Engels. Met de Mod die -Matthijs- in een link gaf verander je ook alles wat ik hierboven noemde. Reageren
darky Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 (bewerkt) weet iemand hoe ik de taal van het menu kan veranderen alvastbedankt Dit kun je via de opties doen. Ga naar 'options' > 'language' en kies daar je taal. English = Engels French = Frans German = Duits Italian = Italiaans Spanish = Spaans De Nederlandse taal zit er helaas niet bij, maar deze is hier te downloaden. is het hoof menu dan ook veranderd sorry voor het dubbel posten nog niet gezien Bewerkt: 23 augustus 2007 door darky Reageren
MartyCeha Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Ja ook het hoofdmenu is in de andere taal dan. Offtopic: heb je gedubbelpost dan? Dubbelposten is als je 2 posts direct achter elkaar post. Of heeft een mod dit al rechtgezet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.