sevaboy Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 (bewerkt) MIMS was geboren in de Hoogten van Washington, Manhattan aan Jamaicaanse parents.[1 ] door de leeftijd van dertien, waren allebei van de ouders van MIMS gestorven. Zijn moeder overleed net nadat zij geboorte aan zijn babyzuster toe te schrijven aan geboortecomplicaties gaf. Zijn vader stierf toen MIMS elf was, kende hij hem niet zeer goed maar eerbiedigde hem. Zijn moeder steunde zijn droom en kocht hem het materiaal van DJ. Het was zijn liefde voor muziek die hem op succes geconcentreerd hield, en uit trouble.[2 ] die oorspronkelijk als M. Mims wordt bekend, was MIMS ondergrondse MC en een producent in de Hoogten van Washington. Ooit sloot aan rond 2000 zich, MIMS bij Latino van het verslagetiket Ubo- Verslagen. UBO hielp MIMS een overeenkomst met Verslagen krijgen Capitol. MIMS had in een gesprek verklaard dat UBO een deel van de EMI Groep was, en dat één reden die hij met Capitol heeft ondertekend. Terwijl met UBO, MIMS op een Baby verscheen de Blauwe compilatie Soundcrew Volume 2 van de Uitgave van de Privé Collector van de Partij in 2001 riep. Hij werd gekenmerkt op de eerste enige "Liefde ' Em allen" van het album ook kenmerkend de Canadese kunstenaar Choclair.[3 van de heuphop ] het lied slechts in Canada werd vrijgegeven, en MIMS verscheen ook in de muziekvideo. In 2003, gaf hij de ondergrondse klap vrij "ik Verkeerd u". In 2006, had hij UBO, onder vriendschappelijke voorwaarden, naar een etiket verlaten zoeken om hem meer te complimenteren. Hij verklaarde dat zij would've gedaan allen dat zij hem konden hoofdzakelijk succesvol gemaakt te hebben, maar zij Latijnse heuphop behandelen. Hij zou hen neer vertraagd hebben en zij would've vertraagden hem neer, ook. Terwijl het aanwezige huwelijk van de vader van zijn zuster, hij aan de Elektriciteitspanne van DJ van de Beweging van de Elektriciteitspanne worden geïntroduceerd. In 2006, vormde hij zijn eigen verslagetiket, de Amerikaanse Muziek van de Koning, en registreerde een mixtape getiteld de ' Toekomst '. Terwijl nog niet ondertekend, is MIMS geregistreerde toekomstige #1 dit raakte waarom ik in zijn huisstudio in de Hoogten van Washington Heet ben. Nadat het lied begon airplay te bereiken, hij door vele verslagetiketten worden achtervolgd, maar zou regelen met Verslagen Capitol. MIMS leidde toen tot zijn Muziek van het debuutalbum is Mijn Savior. Het enige lood van het album, dit is waarom ik, zou raken no.1 op het Aanplakbord Heet ben Hete 100, MIMS later opnieuw mengen van "dit is zouden vrijgeven waarom ik" kenmerkend Ondergeschikte Reid en Cham Heet ben, en een rots mengt getiteld "dit is opnieuw waarom ik" met van de de rotsgroep van Miami de Purpere Popcorn schommel. Bron:Wikipedia Muziek: Mixtapes The Future Released: 2007 Label: American King Music </a> [<a href="http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=MIMS&action=edit§ion=4" target="_blank">edit] Albums M.I.M.S (Music Is My Savior) Released: March 27, 2007 Label: EMI/Capitol/American King Music Chart positions: 1 U.S. Last RIAA certification: U.S. Sales: 270,000 W.W. Sales: 300,000+[4] Singles: "This Is Why I'm Hot", "Like This" Eigen mening: Ik vond 'This is Why I'm Hot' een lekker liedje,wat vinden jullie van M.I.M.S? Bewerkt: 23 augustus 2007 door sevaboy Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 (bewerkt) Aardig geript van Wikipedia. Met die stipjes : <- deze maar dan in het wit. dan heb je nog <a> en <a/> enz. U.S. Sales, W.W. Sales enz. Hij is vertaald door een vertaler Terwijl het aanwezige huwelijk van de vader van zijn zuster, hij aan de Elektriciteitspanne van DJ van de Beweging van de Elektriciteitspanne worden geïntroduceerd Dus gewoon een beetje ge-copy-pasted. maarje. M.I.M.S. vind ik bagger. geen goede flow en goede beats vind ik Bewerkt: 23 augustus 2007 door Da Phoenix Reageren
sevaboy Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Aardig geript van Wikipedia.Met die stipjes : <- deze maar dan in het wit. dan heb je nog <a> en <a/> enz. U.S. Sales, W.W. Sales enz. Hij is vertaald door een vertaler Terwijl het aanwezige huwelijk van de vader van zijn zuster, hij aan de Elektriciteitspanne van DJ van de Beweging van de Elektriciteitspanne worden geïntroduceerd Dus gewoon een beetje ge-copy-pasted. maarje. M.I.M.S. vind ik bagger. geen goede flow en goede beats vind ik Zijn jullie daar weer met ripped,ik zeg toch "Bron: WikiPedia. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Aardig geript van Wikipedia.Met die stipjes : <- deze maar dan in het wit. dan heb je nog <a> en <a/> enz. U.S. Sales, W.W. Sales enz. Hij is vertaald door een vertaler Terwijl het aanwezige huwelijk van de vader van zijn zuster, hij aan de Elektriciteitspanne van DJ van de Beweging van de Elektriciteitspanne worden geïntroduceerd Dus gewoon een beetje ge-copy-pasted. maarje. M.I.M.S. vind ik bagger. geen goede flow en goede beats vind ik Zijn jullie daar weer met ripped,ik zeg toch "Bron: WikiPedia. Hier een paar tips Kopieer goed en maak een eigen Lay-Out. (= hoe de pagina eruit ziet) en vertaal zelf of laat het vertalen. Doe dit niet d.m.v. een vertaalwebsite want die geven altijd rare vertalingen Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 ontopic jongens : ik ken hem wel , maar ben nooit echt liedjes van hem gaan downloaden enzo , zal ik het zo zeggen het klkte niet Reageren
Eros Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 ontopic jongens :ik ken hem wel , maar ben nooit echt liedjes van hem gaan downloaden enzo , zal ik het zo zeggen het klkte niet Wie ben jij om dat te zeggen. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 ontopic jongens :ik ken hem wel , maar ben nooit echt liedjes van hem gaan downloaden enzo , zal ik het zo zeggen het klkte niet Wie ben jij om dat te zeggen. waar heb jij het over Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 (bewerkt) Mims ! Ja ik heb tot nu toe 2 nummers van hem en die heb ik zeer vaak geluisterd. Mims kan zeker nog veel verder groeien. Maar nu vind ik hem redelijk goed. Alleen jammer dat hij van New York is. Westside & Southside !! Bewerkt: 23 augustus 2007 door Only GrandTheftAuto Reageren
Scarface92 Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 This is Why I'm Hot vond ik ook een goed liedje. Maar voor de rest vind ik het niet echt zo veel voorstellen Reageren
sevaboy Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 ontopic jongens :ik ken hem wel , maar ben nooit echt liedjes van hem gaan downloaden enzo , zal ik het zo zeggen het klkte niet Wie ben jij om dat te zeggen. waar heb jij het over Al eens gehoord van mod gedrag Dat deed je juist,dus ga maar weer het goede pad op Reageren
Sandra Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Gaan jullie nou voor elke rapper een apart topic maken ofzo? KAn je niet beter gewoon 1 groot rap-topic maken? Ontopic: Nee, ik ken die gast niet, en ik wil hem ook niet kennen. Reageren
Eros Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Heb je er last van dan? Reageren
Sandra Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 (bewerkt) Heb je er last van dan? Ja, anders zei ik dat toch niet...? Met zoveel topics raak je het overzicht nogal kwijt.. Bewerkt: 23 augustus 2007 door Sandra18[NL] Reageren
Eros Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Wat voor last kan het nou veroorzaken, je kan er toch gewoon overheen kijken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.