Sandra Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 (bewerkt) Wat voor last kan het nou veroorzaken, je kan er toch gewoon overheen kijken. Nou... Maar heeft het nut om voor de meest onbekende rappers een topic te openen. Open een topic met bijvoorbeeld de naam: "Het grote Rap-topic" of "Wat vind jij van rap" whatever Bewerkt: 23 augustus 2007 door Sandra18[NL] Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Wat voor last kan het nou veroorzaken, je kan er toch gewoon overheen kijken. Nou... Maar heeft het nut om voor de meest onbekende rappers een topic te openen. Open een topic met bijvoorbeeld de naam: "Het grote Rap-topic" of "Wat vind jij van rap" whatever Mischien is hij voor jou een onbekende rapper maar voor andere mensen mischien wel niet. Dus als jij je aan dit topic stoort kij er dan gewoon niet in. Een dat van ''dan raak ik het overzicht kwijt'' is ook niet echt logish. Zoveel nieuwe topics zijn er de laatste tijd ook niet in dit forum bijgekomen. Reageren
Eros Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Onbekend voor jou, maar niet voor de meeste Hip Hop & Rap liefhebbers hier. Op de eerste pagina van het "Beeld en Geluid" forum zie ik twee onderwerpen over rappers staan. Is het nu zo een big deal om daar over te kijken? Wat maken die paar onderwerpen over rappers nu uit, laat mensen toch praten over hun favoriete rappers. Reageren
Sandra Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 (bewerkt) Ja, het zijn er NOG 2.... Als voor deze 2 onbekenden (voor mij dan) al een topic is. Dan zal het vast niet lang duren voordat 2Pac 50 Cent 8-Ball&MJG A Tribe Called Quest Africa Bambaataa Afroman Ali B B2K Beanie Sigel Beastie Boys Beenie Man Big Boi Big Daddy Kane Big Brovaz Birdman Bizarre Blackstreet Bloodhound Gang Blueprint Bone Thugs-N-Harmony Bow Wow Boyz II Men Brainpower Bun-B Busta Rhymes C-Murder Cam'ron Cassidy Chamillionaire Chingy Common Coolio Cormega Curren$y Cypress Hill D-12 D4L D-Men D.A.C. Da Muzicianz Das EFX David Banner De La Soul Def Rhymz Dem Franchize Boyz Diddy (ook Puff Daddy of P. Diddy) The Diplomats DMX Dr. Dre Dru Hill E-40 Eazy E Elephant Man Eminem Eve Fabolous Fat Joe Field Mob Fort Minor Freeway G-Unit The Game Gangstarr Geto Boys Ghostface Killah GLC (Gangsta L. Crisis) Grandmaster Flash GZA/Genius House of Pain Ice Cube Ice-T ICP Inspectah Dek J-Kwon Ja Rule Jay-Z Jadakiss Jedi Mind Tricks Jermaine Dupri/JD Jim Jones Juelz Santana Jurassic Five Juvenile Kanye West Killer Mike Krayzie Bone Kris Kross KRS-One Left Eye Lil' Jon Lil' Keke Lil' Mama Lil' Romeo Lil' Scrappy Lil' Wayne LL Cool J Lloyd Banks Ludacris Lupe Fiasco Mac 10 Ma$e Master P MC Hammer MC Ren Method Man Mike Jones M.O.P. Mobb Deep Mos Def Mystikal NaS Nate Dogg Nelly Nick Cannon The Notorious B.I.G. N.W.A Obie Trice Ol' Dirty Bastard OutKast Outlandish Outlawz Paul Wall Papoose Peedi Peedi Pharrell Williams Pimp C Pitbull Pras Public Enemy Queen Latifah Raekwon Rakim Redman Rick Ross Royce Da 5'9" Ruff Ryders Run-DMC RZA Slim Thug Snoop Dogg Sticky Fingaz Styles P Sugar Hill Gang Talib Kweli Three 6 Mafia T.I. Timbaland Tony Yayo Twista U-God Vanilla Ice Warren G will.i.am Will Smith Wu-Tang Clan Westside Connection Xzibit Yaki Kadafi Ying Yang Twins Young Buck Young Bloodz Young Gunz en Yung Yoc ...Straks ook allemaal een eigen topic hebben. en zo de eerste 4 pagina's van Beeld en Geluid volstaat met rap-topics? Laten we anders voor elke band een topic maken!! Bewerkt: 23 augustus 2007 door Sandra18[NL] Reageren
Eros Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 (bewerkt) , het zijn er nu maar twee. En er worden regelmatig onderwerpen gemaakt over artiesten, waarom maak je er precies nu problemen van? En doe je alsof er een spamvloed opkomst is. Bewerkt: 23 augustus 2007 door Eros Reageren
Sandra Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 En doe je alsof er een spamvloed opkomst is. Nou, wie weet..!? Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Heb je er last van dan? zo bedoelt hij het niet , het is alleen handig als je 1 centraal topic maakt. en wieweet hebben er wel sommige last van. Reageren
sevaboy Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Wat voor last kan het nou veroorzaken, je kan er toch gewoon overheen kijken. Nou... Maar heeft het nut om voor de meest onbekende rappers een topic te openen. Open een topic met bijvoorbeeld de naam: "Het grote Rap-topic" of "Wat vind jij van rap" whatever En als je het het stoort,kun je toch ergens anders kijken,moet je hiervoor reageren,goed opletten,als jij een topic maakt,ga ik ook iets dergelijke zeggen >>> Door PatrickW: Als je dit dreigement waarmaakt, heb je direct een warn aan je broek<<< En GD,Sandra is een (wanneer kom je een vrouw?)meisje,zal ik maar zeggen. En als het sommige last van hebben,ik heb ook last van paar mensen Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 We hebben nu deze topics over rappers M.I.M.S. Young Jeezy Dr. Dre T.I. Eminem (3x) Kanye West G-Unit (2x) Lil Wayne Kempi The Game (2x) Chamillionaire 50 Cent Nelly + Het grote Rap/Hip-Hop Nieuws en Discussie topic Reageren
PatrickW Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Kunnen we nu weer lekker on-topic gaan. Het topic is de rapper M.I.M.S. @ sevaboy: Als je een artiest belangrijk genoeg vind voor een eigen topic, verwacht ik wel een iets uitgebreidere/onderbouwde mening als: Ik vond 'This is Why I'm Hot' een lekker liedje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.