sevaboy Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Police Academy is de naam van een komische filmreeks van 7 delen, een TV-serie en een tekenfilmserie. Momenteel is men bezig met de voorbereidingen voor een achtste deel. De filmreeks gaat over een politieschool waar een aantal studenten wordt opgeleid tot politieagent. Tijdens de opleiding en de periode die daarop volgt ontstaan er onverwachte komedische wendingen. De serie begon met Police Academy (1984), die uiteindelijk 6 vervolgen kreeg. De eerste zes films kwamen uit in de jaren 80. De zevende in 1994. Daarnaast kwamen er twee spin-offs in de vorm van een animatieserie en een tv-serie. Eigen mening: Ik vind Police Academy echt leuk,komisch en zeker de gast met z'n geluidjes Reageren
Eros Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Waarom nog een onderwerp hierover maken? Is dit je manier om wraak te nemen? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Waarom nog een onderwerp hierover maken?Is dit je manier om wraak te nemen? Ja ik dacht al hier was toch al ooit een topic over? Dat was gesloten en nu maak je weer een nieuwe... Reageren
sevaboy Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 (bewerkt) Ik maak een nieuw topic aan en krijg de shit! De reden om dat ander was omdat het ripped off was,ik maak een nieuw topic aan zonder veel ripped off dingen van WikiPedia.En ik ga niet me wraak uiten op Nandro,die heeft niets misdaan,die andere wel. Bewerkt: 23 augustus 2007 door sevaboy Reageren
Scarface92 Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Rustig maar hoor ik vraag het alleen Maar even ontopic: ik vind Police Academy ook geweldig! Vooral die gast met die grote magnum Ook als zijn alle personages wel grappig. Vind ik die man met al die geluidjes toch het leukst Reageren
Ice Banana Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 (bewerkt) Ah nostalgie op een donderdag avond , Ik vond die Tackleberry altijd geweldig , met zijn ouwe magnum. En toen die riots waren was hij keidroevig omdat hij noet mocht schieten . Geweldige gast was dat . Hij overleed helaas las ik op Wikipedia. Police Academy vind ik nog steeds leuk om naar te kijken, er is maar een film die ik niet graag zie en het is de in Moscou. De andere, in Miami bevoorbeeld zijn dan weer superhilarisch . Teveel dingen om op te noemen . Hooks, en Callahan en , en , dan die gestoorde gek "Zed" . Als ik deze filmreeks een cijfer mocht geven is dat dan 8.4/10. Vanwege die kerel met zijn geluidjes die Jones dacht ik? Beetje overdreven , ik kijk al stiekem uit naar die volgende film. Er zullen wel wat rimpeltjes erbij gekomen zijn IB Bewerkt: 23 augustus 2007 door ICE BANANA Reageren
tjoef Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Welke volgende film dan??? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Welke volgende film dan??? Ze zijn van plan om een nieuwe Police Academy te gaan maken namelijk: Police Academy 8! Alleen moeten ze nog een producer zoeken voor deel 8. En ze weten nog niet zeker of dit allemaal wel door gaat. Reageren
tjoef Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Ach zo! Dat is het eerste wat ik daarvan hoor. Ik hoop in elk geval dat het doorgaat, geweldige films dat dat zijn! Reageren
TomHagen Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 ik vind er nooit veel aan. ik hou wel van flauwe humor maar in Police Acadamy gaat het net iets te ver. Bovendien wordt er slecht gespeeld. en al die mensen zijn zo fokkin onhandig, nie om aan te zien, bah! en die vent met zen geluidjes is ook zon retard Reageren
PrI3sT Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 die hightower is echt machtig en die met z'n geweren ook Reageren
Sandra Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 áls die 8e film komt, lijkt me die lang niet zo leuk als zijn 7 voorgangers. De 'jaren-80-humor' zal er uit zijn. En ik denk ook niet dat dezelfde acteurs mee zullen doen. (hooguit een paar) Tackleberry (hoe je het ook schrijft) is zes jaar geleden al overleden. Reageren
Gino99 Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 áls die 8e film komt, lijkt me die lang niet zo leuk als zijn 7 voorgangers. De 'jaren-80-humor' zal er uit zijn. En ik denk ook niet dat dezelfde acteurs mee zullen doen. (hooguit een paar) Tackleberry (hoe je het ook schrijft) is zes jaar geleden al overleden. Mee eens.De humor zal er wel niet meer inzitten.Ik vond het wel altijd top-films.Vooral 1 Reageren
PIERRO P Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Police acedemy vind ik wel grappig. Maar ik denk niet dat er een 8ste deel gemaakt moet worden. Die zelfde humor zal er dan gewoon niet inzitten. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Ik vind dat echt zo TOP! Hele leuke delen heeft Police Academy! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.