Jump to content

Police Academy

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb vandaag nu deel 7 gezien op VT4,ik heb nu

PA 1,PA 5,,PA 7 en PA in Miami gezien.Weet er iemand waar je de DVD-box kan vinden?

Geplaatst:

die man die geluidjes kan maken ..daar kon i zo om lache :D hij deed is alsof hij een robot was en het leek zo echt! :puh: en ook is zat hij in een auto en deed ie alsof de band lek was :puh:

Geplaatst:
die man die geluidjes kan maken ..daar kon i zo om lache :D hij deed is alsof hij een robot was en het leek zo echt! :puh: en ook is zat hij in een auto en deed ie alsof de band lek was :puh:

Dat is Larvell Jones, ja hem vond ik echt de leukste. In Police Academy 5 (of 6 :?) Bij het vliegtuig. Die kapitein moet alles uittrekken :D:D:D:D:P

Geplaatst:

Ik haat die films waar zegmaar rebelse personen hun strenge baas voor schut zetten daar zijn al ik weet niet zoveel films van gemaakt en dat hebben ze egt uitgemelkt.

Geplaatst:

Ik vind de Police Academy serie best wel vet. Het enige gigantische nadeel is dat 6 vervolgen echt veeeel te veel is geweest. Klinkt dan toch wel heel erg sterk als uitmelkerij. Bovendien vind ik de films ook redelijk veel op elkaar lijken en zit er weinig origineels in. Als je er één gezien hebt, heb je ze allemaal gezien. Neemt natuurlijk niet weg dat die ene heel erg leuk is.

Geplaatst:

Ik kijk het ook soms als het op tv komt. Ik vind het zelf ook een hele leuke film met leuke grappen en leuke stukjes. :tu:

• 8 maanden later...
Geplaatst:

Heb denk ik niet alles films gezien maar ze zijn echt hilarisch en fantastische gewoon, er zit veel actie, spanning, xxx en humor in en het blijft leuk elke keer dat je het ziet.

Elk personage heeft weer iets speciaals, unieks, gekkigheid, de politievrouwen daar gaat iedereen achter aan zeker de mooiste en dan gebeuren er de raarste dingen, maar de mannen zijn ook apart natuurlijk :D

De namen van hun alle weet ik niet echt precies, maar degene die al die geluiden kan maken is een van me favo's die is geweldig gewoon.

De stunts, achtervolgingen en actie zijn super en vol humor vaak gewelde reeks films.

Geplaatst:

Prachtig gewoon! Echt waar. Ik kan ze gewoon allemaal kijken, ookal heb ik ze 10000000000000000000000x heb gezien.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...