Jump to content

Rijd jij door rood?


KrimpenDrummer

Rijd jij door rood licht?  

119 leden hebben gestemd

  1. 1. Rijd jij door rood?

    • Ja (ik let niet op de stoplichten)
      84
    • Ik stop altijd voor rood
      0
    • Ik stop alleen als er een rij auto's staat
      3
    • Ik rijd alleen door rood als de auto mij niet interesseert
      6
    • Ligt eraan of ik haast heb
      20


Recommended Posts

Ik rijd nooit door rood. just kidding.

Nee ik rijd altijd door rood heel soms met PS2 MP om fatsoenlijke mensen te spelen ^_^ ( die bestaan dus ook nog ) Maar voorderest rijd ik altijd door rood. Er was een keer iemand en die had GTA 3 maar die mocht van ze ouders alleen maar netjes rijden en niet schieten geen missie niet op de stoep rijden wachten voor elk stoplicht enz de ouders van hem vonden het een erg erg spel :duh:

Maar nogmaal heeeeeeel soms rijd ik door rood.

MVG gtaman122 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • KrimpenDrummer

    3

  • brbgtaplayer

    1

  • BinkieNet

    1

  • -->nick<--

    1

Ik rij meestal het hele spel vol gas, dus ook bij stoplichten, want i kvind het leuk om te driften.

Vaak knal ik wel tegen 2 tegenliggers aan, schamp iemand die voor rood wacht en rij het stoplicht verkeerd, maarja dezelfde auto rijd 20 meter verderop meestal weer, dus dan stap je daar toch lekker in als de motor swart begint te roken?

Als ik een auto tune, dan rij ik de eerste 3 stoplichten voorzichtig, en dan houd ik het niet meer vol. Dan ben ik in 10 minuten mijn 10.000 dollar kwijt haha

Link to comment
Delen op andere websites

Dat was ik waarschijnlijk die voor rood stopt. :7

Nou ik vind het niet grappig als je net een auto hebt gestolen en dan zit er een auto te beuken omdat je zijn auto raakt bij het inhalen dus stop ik er altijd voor en sluit ik achteraan,Ik ben ook best wel trots dat ik dit doe :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

verschillend , als ik haast heb zeker das 1.

stel ik wil netjes rijden dan ga ik gewoon stoppen das 2.

al staat er een hele lange rij voor me of een paar auto's dan stop ik das 3.

al is er niemand ja dan ga ik zo en zo door rood das 4.

en watdannog de politie zegt er niks van dus het mag vast :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik let hééél soms eens op de lichten, als ik effe zin heb om rustig te rijden. Ik geef het dan wel al snel terug op want die rode lichten zijn zo kort. er kan nipt één auto passeren en dan sta je alweer stil. En als je dan voor het rood staat, begint de vent(of vrouw) achter je zodanig te claxoneren dat ik ofwel doorrij, of die mens op zijn gezicht ga timmeren :puh:

(Claxoneren=toeteren)

Bewerkt: door tjoef
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit maar een onzinnige poll. Alsof iemand er serieus op gaat letten of-ie-wel door rood rijdt of niet. Het derde antwoord kan kiezen kan ik nog wel een beetje begrijpen, bijvoorbeeld als je voor een missie je auto heel wilt houden. Maar sowieso stemt het overgrote deel op het eerste antwoord.

Link to comment
Delen op andere websites

Soms rij ik heel netjes, maar soms beuk ik de auto's

om onrust te scheppen!

Ik vind het leuk hoe de mensen erop reageren als je ze beukt.

Dan stappen eruit om je te neer te meppen :schater:

Maar ik vind de stoplichten zwaar irritant, rij je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard

en je raakt de stoplicht, gelijk tot stilstand je auto.

Link to comment
Delen op andere websites

Duh :puh: Gewoon gassen met die bak! Er is toch niets meer aan als je moet wachten daarop? Dat is allemaal psychisch, want in het echt zou je wél wachten, omdat je daar echt dood kunt gaan of crashen, in het spel zijn het maar een paar gekleurde pixels die naast elkaar staan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...