Rullez Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Beste mensen, IK heb zins kort weer opnieuw Vista erop gezet. Alleen heb ik nu een probleem. Als ik een spel instaleer geeft hij de fout aan geen video geheugen of No Graphics Acceletor. Wat kan ik hier tegen doen? Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 De driver voor je videokaart installeren . Reageren
Rullez Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 (bewerkt) De driver voor je videokaart installeren . Hoe? Ik heb gene bij geleverde cd's gekregen... Bewerkt: 23 augustus 2007 door Rullez Reageren
gta_rulez Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Even naar de website van de fabrikant gaan. Reageren
Rullez Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Van me computer COMPAQ of van mijn videokaar Intel®? Reageren
Thundercover Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Van me computer COMPAQ of van mijn videokaar Intel®? Als de fabrikant van je videokaar Intel is, ga je naar de site van Intel, aangezien zij de videokaart hebben gemaakt. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Neem aan dat je processor van intel is. Het kan natuurlijk zijn dat je een videokaart op het moederbord hebt. Dan zou die van intel moeten zijn. Dus kan je op de intel site ongetwijfeld een driver downloaden. Wel eerst opzoeken wat voor videokaart/chip je hebt. Dan pas de goede driver downloaden! Reageren
Rullez Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Een screen, want ik snap het nu helmaal niet meer Reageren
Schno009 Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Je hebt hier dus te maken met een videokaart die niet herkent word door windows Vista. Is het een On-Board Intel kaart, dan is het (bijna zeker) een Intel 815 http://downloadcenter.intel.com/Product_Fi...x?ProductID=797 Is het geen onboard kaart, dan moet je even je computer openschroeven en de kaart bekijken. Daar staat meestal wel op wat voor een het is . Reageren
Rullez Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 (bewerkt) Die link die je gaf is alleen voor XP. Ik zal later mij bericht editten als ikw eetw elke videokaart hier inzit. Zijn hie rmischien ook tools voor. EDIT ik heb een tool gebruikt en dit kwam eruit. Plies help mij Bewerkt: 24 augustus 2007 door Rullez Reageren
Schno009 Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Als je aan het begin nou ff zei dat je een Compaq Evo had... http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechS...&taskId=135 Er zijn nog geen Vista drivers voor, dus je zult het met de XP drivers moeten proberen. Of het werkt weet ik niet, want ik heb geen Vista... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.