Jump to content

Softnyx Wolfteam

Recommended Posts

Geplaatst:

hey,

ik heb zojuist Wolfteam gedownload van Softnyx.net dit is geen illegale game ! !

maar ik heb een probleempje ik start het spel op en ikklik op een server voor te joinen en dan gaat hij terug naar windows en zegt hij

U was bezig met een bewerking.De gegevens zijn mogelijk verloren gegaan

en wat nu ??

Mvg gtafreak007 :sigaar:

Geplaatst:

Heb je deze wel goed geinstalleert dan? Want online van het net iets downloaden kan wel zo'n errors geven. Indien je het nog altijd niet kunt spelen zorg je dat het van je hele pc verwijderd word en dan download je deze volledig opnieuw. Zorg ook dat je de map van dat spel niet opent hebt staan want dan kan het spel ook wel eens zo'n error voorgeven omdat ze dan denken dat je iets in die mappen "bewerkt"

Indien het dan nog niet werkt raad ik je aan om contact op te nemen via hun forum of support daar die dat beter dan ons kunnen oplossen. Ik heb gezien dat wel erg veel mensen al een error van dit spel hebben gehad daar. Klik hier

Succes ;)

Geplaatst:

Als je een server laadt en hij knalt ineens terug, dan lijkt het wel alsof er een botsing ontstaat ergens. Zo'n botsing kan ontstaan in je firewall, dus zorg ervoor dat Wolfteam volledige toegang heeft om van het internet gebruik te maken. Anders zal hij sowieso 'terugknallen'. Je kunt vast en zeker dingen van je firewall aanpassen bij je virusscanner. Ik weet zo niet welke jij hebt, maar bij McAfee en Norton kunt gemakkelijk even iets toegang geven of juist ontzeggen. Mocht dit het ook niet zijn, dan raad ik je aan TheGuardian zijn advies op te volgen. :)

Tip: Verwijder het spel grondig met Regcleaner.

• 10 maanden later...
Geplaatst:

kheb de game zelf ook mar eb ook een probleem kgraak ingelogd kan spele mar als ik wil schieten dan sluit het spel af wtf kan da zijn????????????????????????????????????????????????????????????????

post-87852-1215616086.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...