Sjorszzz Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Hallo ik speel gta san andreas online SA:MP. Maar er heeft iemand gezegt dat ik cheat en meteen ben ik gebannen!!!! Maar ik heb helemaal geen cheats gebruikt!!! Weet iemand hoe ik er tog weer in kan komen onder een andere naam en account werkt ook niet!!! ik wil tog weer in die server dus help my Want ik heb helemaal geen cheats gebruikt Reageren
-Omar- Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Hallo ik speel gta san andreas online SA:MP.Maar er heeft iemand gezegt dat ik cheat en meteen ben ik gebannen!!!! Maar ik heb helemaal geen cheats gebruikt!!! Weet iemand hoe ik er tog weer in kan komen onder een andere naam en account werkt ook niet!!! ik wil tog weer in die server dus help my Want ik heb helemaal geen cheats gebruikt in welke server is het? Als het een official is moet je naar het SA:Mp forum en daar kun je over de offieciele servers praten . Als het geen offcial dat zou je contact op moeten nemen met de server beheerder alleen hoe gaat dat? Dat weet ik zelf niet je kan mischine via andere mensen kijken en daar vragen Ik ga nu douchen Dus veel succes ermee MVG gtaman122 Reageren
Wijst Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Wij kunnen je hier ook niet mee helpen. Als je graag unbanned wil worden zul je naar de site van de server moeten gaan, en vertellen wat jou mening is enzovoort. Misschien zijn de server admins dan zo vriendelijk om je te unbannen ! Hier kunnen wij dus vrij weinig aan doen. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 maar hoe moet ik weten welke site? want ik kan niet eens meer verbinden met de server Reageren
Wijst Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 (bewerkt) Nou je kan kijken bij de server als je hem aanvinkt, dan zie je ook meestal een site staan. Dat is ook meestal een site waar een forum op is of waar je contact kan opnemen met de admins,dus dat zou ik proberen als ik jou was ! Hier kan je zien waar meestal een site staat : Bij weburl dus. Bewerkt: 23 augustus 2007 door Wijst Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.