Ice Banana Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 (bewerkt) Type: Signature Stijl: Metal Grootte: Wat jij wilt Afbeelding:Klik Tekst: IB (in een niet opvallend kleurtje ergens geduwd in een onderhoekje on opvallend + zelfde lettertype) Rand: Laat ik aan u over Kleuren: Zoals ze zijn Render (optioneel): Zie afbeeldingen Extra (optioneel): Maak er iets moois van asjeblieft. Type: Signature Stijl: WildBoyz Grootte: De breedte van het plaatje en dan de normale diepte 150Px Afbeelding: Hier Tekst: WildBoyz Are you ready? Rand: Groen Kleuren: Plaatje Render (optioneel): zie afbeelding Extra (optioneel): Oh, gewoon een erg leuke stock signature? Bewerkt: 29 augustus 2007 door ICE BANANA Reageren
Ice Banana Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Met een legale bump mocht ik dit toppic Bumpen, aangezien het bijna meer dan een weekje duurt Bij deze : IB Reageren
Sunray Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 (bewerkt) Ik heb de 2de gedaan. Hopelijk vind je het wat. Ik kreeg die foto er moeilijk mooi in omdat het best een groot sig is dus ik kan geen beter kwaliteit krijgen. Laten we deze sig maar vergeten. Bewerkt: 29 augustus 2007 door Sunray Reageren
Ice Banana Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Nouja Sunray... ik aprecieer best je werk die je erin hebt gestopt maar ik denk niet dat men leden van de gang er blij mee zullen zijn, niet grof bedoelt hoor, maar het is niet voor mij maar voor mijn gang Misschien mocht ik de grootte niet zo groot hebben gemaakt...Even editten anders, Dankje Sunray IB Reageren
Sunray Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 (bewerkt) Hier de nieuwe deze is een stuk beter van kwaliteit. +Ik heb je 2de sig ook gedaan Als het nog niet goed is zeg je het maar. Bewerkt: 29 augustus 2007 door Sunray Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.