tonio Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 weet iemand waar je een ZWAT/FBI truck kan vinden want k ben ze een keer tegen gekomen met een misie allen heb k ze veder geen een keer gezien (behalven op een site) dus heeft iemand een kaartje of een tip aar ik ze kan vinden.. graag alsvast bedankt Reageren
jeroen13 Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 in de laatste missie moet je met die truck een muur inrammen dus dan krijg je hem (die is echt gaaf) Reageren
BrokenTable Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 Er is helaas geen vaste plaats voor deze voertuigen. Misschien een 6 sterren wanted level krijgen en dat ze hem dan inzetten? Reageren
sanandreas9 Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 Ik heb eens geprobeerd met 6 sterren maar geen swat voertuig gezien Reageren
sanandreas9 Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 Maar kan je met een swat voertuig ook van binnen schieten of zit er een apart geweer op?? Reageren
tonio Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2004 krijg je men nie te zien als je bijf 5 politie echter je aan heb want dat komt de FBI ( gok ook maar wat ) Reageren
BrokenTable Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 Hij komt dus niet bij een aantal sterren en heeft geen vaste plaats. Oplossing is dus alleen om End Of The Line te falen en hem dan in een garage te zetten. SLOTJE (probleem opgelost) EDIT: geopend op verzoek van Tonio. Post als: ik heb hem ook nog niet gezien maar wil hem wel zijn niet gewenst. Alleen info over een lokatie waar hij te vinden is (en die kans is naar alle waarschijnlijkheid nihil) of een andere manier waarop ze te krijgen zijn zijn gewenst. Reageren
Trax Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 De FBI Truck en SWAT Truck zijn volgens mij nog 2 verschillende ook. Ik zal even zoeken op het web. Edit: Kon niets vinden. Maar iig, volgens mij is de Truck in de OSG anders dan in-game Reageren
BrokenTable Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 De FBI truck lijkt meer op een gepanserde SUV, de S.W.A.T. lijkt meer op een panservoertuig. Met de S.W.A.T. kun je water spuiten. Reageren
tonio Geplaatst: 28 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2004 (bewerkt) als je niet weet hoe hij er uit ziet kijk dan even hier *LINK VERWIJDERD* Bewerkt: 28 december 2004 door BrokenTable Reageren
Bierkameel Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Geplaatst: 12 januari 2005 (bewerkt) Staat de S.W.A.T Truck niet gewoon achter het gebouw waar je die muur in moest ramme?:blink: Alleen ik weet niet meer waar dat is Bewerkt: 12 januari 2005 door Sultan Reageren
tonio Geplaatst: 12 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2005 neej ik heb al een keer daar gekeken ...wel slim bedacht Reageren
Bierkameel Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Geplaatst: 12 januari 2005 (bewerkt) neej ik heb al een keer daar gekeken ...wel slim bedacht Maar wil iemand wel ff zeggen waar dat is? Bewerkt: 12 januari 2005 door Sultan Reageren
tonio Geplaatst: 12 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2005 bij bast los santos ( op de kaart licht het valk bij los flores en dan moet je allen nog wat naar links en dan de 3de straat in gaan ) PS: hoe kan je een plaatje laten zien op deze site die op je computer opgeslaagen staat Reageren
Cisse Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Geplaatst: 12 januari 2005 (bewerkt) bij bast los santos ( op de kaart licht het valk bij los flores en dan moet je allen nog wat naar links en dan de 3de straat in gaan )PS: hoe kan je een plaatje laten zien op deze site die op je computer opgeslaagen staat Sla je plaatje op een site op en gebruik hier de code van [img ]http://www.domein.nl/figuur.gif[/ IMG] daar voeg je de link in toe...test altijd even uit of de link werkt natuurlijk.. Bewerkt: 12 januari 2005 door Cisse Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.