tonio Geplaatst: 12 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 jah maar je kan je plaatje tog nie ff op een site zetten..? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 jah maar je kan je plaatje tog nie ff op een site zetten..? Je kan je plaatje toch ff kopieëren en dan hier plakken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 Je kan je plaatje toch ff kopieëren en dan hier plakken? Nee. @tonio: ga even naar http://www.imageshack.us en daar kun je heel makkelijk een image uplaoden en krijg je gelijk de code die je in een bericht op dit forum moet zetten om het plaatje in je post te krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 12 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 okeej... bedankt.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA@SA Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 weet iemand waar je een ZWAT/FBI truck kan vinden want k ben ze een keer tegen gekomen met een misie allen heb k ze veder geen een keer gezien (behalven op een site) dus heeft iemand een kaartje of een tip aar ik ze kan vinden.. graagalsvast bedankt Je kan als je 6 sterren hebt kan je er 1 pikken Maar deze topic is er al Waar kan je deze vinden, weet je het??? Duz ik vind dat er een slotje op moet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 Duz ik vind dat er een slotje op moet. en ik vind dat jij je niet met iets moet bemoeien waar je geen weet van hebt.. Dit topic bestaat al veel langer dan het topic wat jij aanhaalt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_MaRc_ Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 bij bast los santos ( op de kaart licht het valk bij los flores en dan moet je allen nog wat naar links en dan de 3de straat in gaan )PS: hoe kan je een plaatje laten zien op deze site die op je computer opgeslaagen staat Sla je plaatje op een site op en gebruik hier de code van [img ]http://www.domein.nl/figuur.gif[/ IMG] daar voeg je de link in toe...test altijd even uit of de link werkt natuurlijk.. vlakbij de brug rijden er soms... :blink: ik heb er ééntje in mu garage staan... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 Bij welke brug rijden ze? :ph34r: Als je er eentje in je garage hebt staan maak er dan ff een foto van als je kan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lieven Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 zo'n tank komt toch normaal als er rellen zijn? dus ik zou denken dat je die rellen code moet indrukken en dat ze dan we zal afkomen. (ik kan dit niet chekken want ik heb mijn spel ff niet) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 13 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 toen bij de relle kwamen er tog ook nie van dat soort trucks/tanks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 Jullie hebben het hopelijk over die gepantserde fbi truck? Want die zoek ik ook heel lang Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA@SA Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 Wie weet dan waar die gepanserde FBI-Truck is dat lijkt me echt vet cool :lol: GTA@SA,Game On Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 14 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 dat is de vraag en van deze tropic en als je dat had gelezen wist je dat <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 (bewerkt) is het deze dat jullie zoeken? EDIT by BrokenTable: links veranderd / verwijderd Bewerkt: 15 januari 2005 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 15 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 Jah en die andere truck/tank.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.