Jump to content

SWAT/FBI truck

tonio

Recommended Posts

• Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• tonio

11

• BrokenTable

8

• Bierkameel

4

• corvie

4

• 1 maand later...

vast wel, ik denk gewoon wat al eerder werd gezegd. gewoon ff bij de laatste missie de tank stelen die je nodig hebt en die naar je garage rijden. Maar hij zal vast ook nog gewoon te vinden zijn. Want anders doen ze hem egt niet in het spel.

Delen op andere websites

vast wel, ik denk gewoon wat al eerder werd gezegd. gewoon ff bij de laatste missie de tank stelen die je nodig hebt en die naar je garage rijden. Maar hij zal vast ook nog gewoon te vinden zijn. Want anders doen ze hem egt niet in het spel.

Als je denk dat alle voetuigen te vinden zijn, vertel dan eens waar deze zijn:

- Andromada (Stowaway)

- Leviathan met magneet (Up, Up, And Away)

- Mothership (Are You Going To....)

- Berkley's RC Van (misschien staat die ergens na Zero's missies, heb ik nog niet gespeeld)

Daarnaast natuurlijk de S.W.A.T. en de FBI-truck waar het topic over gaat.

Delen op andere websites

Daar heb je wel gelijk in maar zo'n wagen kan overal staan. en zo'n mothership bijvoorbeeld van die oude psychopaat is egt voor de missies zelf. want op straat zie je hem niet lopen die meneer.. En die helicopterkan je nog wel krijgen maar niet met die magneet. De andromeda weet ik niet. Dat is dat grote vliegtuig. en dat busje van Berkley kan ik me niet herrineren :embarassed:

Delen op andere websites

Best wel jammer dat we nog steeds nie weten hoe je makkelijk aan soon Zwat ding kan komen maar ja...

De andromeda weet ik niet. Dat is dat grote vliegtuig.

Grote vliegtuig, bedoel je een soort boeing of zon ding dat je vervoert als je tickets koopt op het vliegveld, zon vliegtuig heb ik gevonden, dat staat in een super grote loods op het Las Venturas airport, best lache... :D

Delen op andere websites

Daar heb je wel gelijk in maar zo'n wagen kan overal staan.

Maar er zijn mensen die de broncode van het spel hebben doorgespit en allle vaste lokaties van voertuiegn eruit hebben gehaald, maar daar staan de door mij genoemde voertuiegn dus niet bij.

De heli zonder magneet is niet relevant: Mothership zonder die painting rijdt ook gewoon rond als camper.

Delen op andere websites

Best wel jammer dat we nog steeds nie weten hoe je makkelijk aan soon Zwat ding kan komen maar ja...
  De andromeda weet ik niet. Dat is dat grote vliegtuig.

Grote vliegtuig, bedoel je een soort boeing of zon ding dat je vervoert als je tickets koopt op het vliegveld, zon vliegtuig heb ik gevonden, dat staat in een super grote loods op het Las Venturas airport, best lache... :D

Dat grote vliegtuig in die hangar is een AT-40, volgens mij. Wat is een andromeda dan

Delen op andere websites

Dat grote vliegtuig in die hangar is een AT-40, volgens mij. Wat is een andromeda dan

De zoekmachine had hem vast ook kunnen vinde, maar vooruit dan maar, nog maar weer eens het plaatje:

Links de Andromada, rechts de AT-400

androm4005pw.jpg

Delen op andere websites

ik zal het eens vertellen je kan alleen maar de swat truck en als de andere missie voertuigen die jullie zoeken krijgen met gameshark dat is een ding dat alle games hackt en alleen dan kan je ze krijgen alleen gameshark is erg € duur B)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...