Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hoi ik probeerde om een trailer( artict1 ) te veranderen kwa looks maar ik heb die modd installer maar die zegt dat het file niet ondersteund word door de installer : / omdat de file naam niet overeen komt met een auto naam die standaard in het spel zit :S nu vraag ik me af of daar een andere modd voor is en zo niet hoe ik dat moet doen ( handmatig ) ik hoor het graag van jullie :)

Bewerkt: door ldeman
Geplaatst:
hoi ik probeerde om een trailer( artict1 ) te veranderen kwa looks maar ik heb die modd installer maar die zegt dat het file niet ondersteund word door de installer : / omdat de file naam niet overeen komt met een auto naam die standaard in het spel zit :S nu vraag ik me af of daar een andere modd voor is en zo niet hoe ik dat moet doen ( handmatig ) ik hoor het graag van jullie :)

Dan probeer je het waarschijnlijk via SAMI. Voor zover ik weet ondersteund SAMI enkel voertuigen, dus voor die trailers zul je een alternatief moeten zoeken. Ik neem overigens aan dat het enkel een kwestie van textures vervangen is, en dit kan met de IMG Tool. Ik zal je in het kort even uitleggen hoe dat in zijn werking gaat:

• 1. Download en start de IMG Tool.
    2. Open met de IMG Tool het bestand 'GTA3.img', te vinden in deze map: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Models'.
    3. Zoek dan het bestand dat je wilt vervangen ('Commands' > 'Find').
    4. Verwijder het bestand ('Commands > 'Delete').
    5. Voeg dan het nieuwe bestand van de mod toe ('Commands' > 'Add')
    6. Mocht je nog meer bestanden moeten toevoegen, herhaal dan stap 3 t/m 5.
    7. Ga tot slot nog naar 'Commands' > 'Rebuild Archive'. Dit doe je dus pas als je alle bestanden toegevoegd hebt!

Ik hoop dat je er aan de hand van deze mini-tutorial uitkomt. Mocht dat niet het geval zijn, dan kun je ook altijd nog even deze tutorial doorlopen. Veel succes en als er nog vragen zijn horen we ze wel! :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...