RomanDavid Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 (bewerkt) Ik hoor iedereen over screen shot maken maar hoe doe je dat? Ik weet dat je met je camera ook fotos kan maken Bewerkt: 24 augustus 2007 door RomanDavid Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 (bewerkt) Ik hoor iedereen over screen shot maken maar hoe doe je dat?Ik weet dat je maar met je camera ook foto Er zijn 2 manieren voor screenshots te maken. 1.Maak met je camera een foto en hij word opgeslagen in een gallery, deze staat in Mijn documenten > San Andreas user files > Gallery 2.Druk op de Printscreen knop op je toetsenbord. Ga dan naar paint en plak de foto ( Ctrl+v) Ik hoop je gehelpt te hebben. EDIT Je kan ook een trainer met screenshot functie gebruiken. Bewerkt: 24 augustus 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
RomanDavid Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Ik hoor iedereen over screen shot maken maar hoe doe je dat?Ik weet dat je maar met je camera ook foto Er zijn 2 manieren voor screenshots te maken. 1.Maak met je camera een foto en hij word opgeslagen in een gallery, deze staat in Mijn documenten > San Andreas user files > Gallery 2.Druk op de Printscreen knop op je toetsenbord. Ga dan naar paint en plak de foto ( Ctrl+v) Ik hoop je gehelpt te hebben. Bedankt Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Daarnaast kun je ook gebruik maken van een paar programma's om screenshots te maken. Een programma om een screenshot te maken is Fraps. Je kunt Fraps hier downloaden. Als je Fraps heb geinstaleerd, dan kun je met een bepaalde knop een screenshot nemen en dat wordt dan opgeslagen in de map Fraps. Je moet dan het programma opstarten als je San Andreas gaat spelen. De standaardknop om een screenshot te nemen is F10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.