T@rget Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Hoi, ik heb een Programma en als ik dat wil opstraten krijg ik dit: Kan entrypoint van procedure CreateProcessWithTokenW niet vinden in DLL-bestand ADVAPI32.dll Ik heb het bestand ADVAPI32.dll gedownload en in de system map in de map WINDOWS gezet. Maar dat helpt ook niet Aan mijn Windows ligt het denk ik ook niet Systeem: Microsoft Windows XP Media Center Edition Versie 2002 Service Pack 2 Kan iemand mij helpen want ik heb het probleem al eens eerder gehad bij een ander programma, toen was het me ook al niet gelukt Reageren
xgaming Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Is het windows of is het een ander programma? Als het een ander programma is moet je de .dll file in de map van dat programma zetten. Windows weet ik geen antwoord op. Succes Reageren
T@rget Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Is het windows of is het een ander programma? Als het een ander programma is moet je de .dll file in de map van dat programma zetten. Windows weet ik geen antwoord op. Succes Nouw, het gebeurd eigelijk al gelijk als ik de Autorun van de CD wil opstarten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.