IceCream93 Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 ik had net dus op een video een aim gesien net als bij sanandreas dat je op de persoon kan richten dan spoel je ff naar 06:10 en dan zie je vanzelf die aim wel kan iemand me hiermee helpen? Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Ah, hij speelt op de PS2, maar volgens mij moet je naar control, en dan op Joypad i.p.v Keyboard doen. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Ah, hij speelt op de PS2, maar volgens mij moet je naar control, en dan op Joypad i.p.v Keyboard doen. Dit kan ook op de PC, hoor. Je gaat hiervoor even naar de 'options' > 'controller setup'. Helemaal bovenin moet je dan 'redefine controls' zien staan. Klik daar een keer op en het zal veranderen naar 'classic controls'. Als je nu weer terug gaat naar het spel, zul je als het goed is automatisch kunnen richten. Overigens zal de muis dan helaas niet meer werken, maar dat moet je dan maar voor lief nemen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.