Jump to content

auto's vervoeren

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo allemaal,

ik heb het hele forum al afgezocht naar zo'n topic die ik nu ook aan het maken ben.

ik heb er veel gevonden, en ik heb er ook wel wat aangehad.

ik zoek dus een : helicopter,vliegtuig,boot of auto waarmee ik auto's kan vervoeren.

de mods die hier op het forum zijn niet helemaal geschikt voor wat ik wil :N .

want alsnog gleiden de auto's ervan af of ontploffen als je gaat rijden vliegen.

daarom wou ik vragen of iemand mij een goede mod kan geven zodat ik auto's kan vervoeren.

( ik heb de andromana en cargobob al gedownload maar de laad klep gaat niet open ,wie weet de toetsen om hem te openen?? )

ik hoop dat iemand een goede mod heeft ( dus geen trucjes ) om wat of 1 auto tew kunnen vervoeren

gr.

en alvast bedankt

Geplaatst:

Bij mijn was de laadklep van de Cargobob open. Anders zullen de controls wel hetzelfde zijn als met de tractor of de Packer ofzo.

Geplaatst: (bewerkt)

Nou ik heb een mega vliegtuig daar passen wel 5 of meer auto's in. Zal de link zo even geven. Laadklep kan je zelf open en dicht doen :)

EDIT:

Link. Het is wel een mod maar dat maakt denk ik niet uit :), als je het vliegtuig wilt ga naar Las Venturas Aiport en dan ergens in het midden waar niks staat. Succes ermee.

EDIT: 2

Als je weet hoe je de 'uitlaten' van de straaljager kan veranderen kan je de laadklep ook open en dicht doen. Standaard was het volgens mij arrow key up en arrow key down. Verbeter me als ik het fout heb.

Bewerkt: door xgaming
Geplaatst:

Wat jij wilt, werkt op geen één manier in GTA San Andreas. De zogenaamde 'engine', het script wat San Andreas laat werken, laat het niet toe dat 2 voertuigen op elkaar blijven staan. Bijvoorbeeld het eerder genoemde 'supervliegtuig' heeft wel een laadruim waar voertuigen in kunnen, maar naar een tijdje zullen ze de wand raken, en het vliegtuig doen neerstorten. Hetzelfde geld voor de packer, het schuift alle kanten op, ook omdat GTA geen handrem heeft. (Althans niet één die je erop kunt laten staan voor het parkeren). Het is niet mogelijk om zo'n mod te maken in GTA. Je zult moeten wachten tot GTA:IV als je voertuigen wilt transporteren, misschien dat die engine er wel voor geschikt is.

Geplaatst:

En je hebt toch ook nog de Towtruck.

Alleen kan je voertuig daar makkelijk beschadigd raken.

En dat is volgens mij de enige manier om voertuigen mee te transporteren.

Ook als je aan de Leviation Skycane had gedacht dan heb je het ook fout, dat is namelijk de heli die je moet gebruiken om een geldwagen mee te transporteren in de missie 'Up,Up, and Away', ik heb eens die heli in mijn hangar gezet en dan de missie doen falen maar buiten de missie werkt die heli niet, want de voertuigen zijn dan gewoon te zwaar.

Geplaatst:

De laadklep van de Andromada in die mod (en ook zonder mod, maar dan kan er niets in) kan open met de knoppen 8 en 2 op het Numpad. Behalve de Towtruck kun je ook de Tractr gebruiken om auto's te vervoeren, maar aangezien de Towtruck wel iets sneller is begrijp ik dat de Towtruck hoogstwaarschijnlijk de voorkeur zal hebben ;) .

Wat ik niet snap is waarom die Cargobob mod niet werkt bij jullie, maar goed dat laat ik voor wat het is nu.

echt heel erg bedankt voor jullie reacties.

ik ga nu de mods proberen !

gr.

EDIT: Ik ben nu bezig met de mod van het vliegtuig.

en hij staat nu op het vliegveld maar hoe kom ik erin ????

jetpack : lukt niet

springen : lukt niet

trapetje : lukt niet

langs een gebouw zetten : lukt niet

ergens anders instappen : lukt niet !

hoe dan wel ????????????

Bewerkt: door eindelijkdeman

Als je het over de Andromada hebt: Gewoon een beetje aan de zijkant lopen (meer aan de voorkant) en dan op enter drukken. CJ stapt dat gewoon door de wand in (de Andromada heeft geen 'instap-animatie'). Je hebt geen ladder nodig. Je moet dan op 8 of 2 op het Numpad drukken om de laadklep te openen. Dan uitstappen en een voertuig erin rijden (dit kan alleen dus als je die mod geïnstalleerd hebt. En dan bedoel ik die mod waar je voertuigen achter in de Andromada kunt laden). Weer in het vliegtuig stappen en de laadklep dichtdoen (numpad!) en dan ben je klaar om te vliegen :)

Als je het over de AT400 hebt: je kan een Trashmaster ernaast zetten (naast de deur) en dan erop klimmen en dan kun je gewoon instappen. Het enige probleem is dat er geen mod bestaat voor de AT400 om er voertuigen in te kunnen zetten. :cab:

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

eeh kijk het bericht hier boven :

-----------------------------------------------------------------------------------------

Nou ik heb een mega vliegtuig daar passen wel 5 of meer auto's in. Zal de link zo even geven. Laadklep kan je zelf open en dicht doen

EDIT:

Link. Het is wel een mod maar dat maakt denk ik niet uit , als je het vliegtuig wilt ga naar Las Venturas Aiport en dan ergens in het midden waar niks staat. Succes ermee.

EDIT: 2

Als je weet hoe je de 'uitlaten' van de straaljager kan veranderen kan je de laadklep ook open en dicht doen. Standaard was het volgens mij arrow key up en arrow key down. Verbeter me als ik het fout heb.

------------------------------------------------------------------------------------------------

voor de download kijk ff in zijn bericht.

wie weet hoe je instapt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...