PrI3sT Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 kun je als je bij een lowrider een convertible roof koopt het dan ook dicht of open doen heb sa op ps2 Reageren
Froodooo Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Nee, voor zover ik weet is dat (zonder mods) helaas niet mogelijk in San Andreas. Misschien dat er wel een mod voor is, maar die heb ik ook nog nooit gezien, dus neem maar aan dat het helaas niet kan... Reageren
Jon-asses Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Neen, een convertible roof dient puur voor de versiering. Het hangt er met andere woorden voor de show. Je kan het niet dicht doen, het blijft er zo 'liggen'. Reageren
PrI3sT Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 (bewerkt) Nee, voor zover ik weet is dat (zonder mods) helaas niet mogelijk in San Andreas.Misschien dat er wel een mod voor is, maar die heb ik ook nog nooit gezien, dus neem maar aan dat het helaas niet kan... damn daar gaan mijn mooie dromen toch bedankt froodoo en jon asses Bewerkt: 24 augustus 2007 door bavo lievens Reageren
Herman''billie''Loots Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 ik ben nu even kort, nee dat kan helaas niet. vind dat wel jammer. >>> Door _KoE_Mzungu: Topicstarter heeft al antwoord gehad, als je verder niets hebt toe te voegen laat dit soort posts dan achterwege.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.