Jump to content

wil nieuwe pc halen voor games

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil een nieuwe pc gaan halen waarik games op kan spelen.

Ik wil een pc die nieuwe spellen zoals sanandreas, justcause zulke grote spellen kan afspelen zonder moeite.

Loopt het goed op een computer met dit :

# Intel® Pentium® Dual Core E2140 Processor

(1,60 GHz, 800 MHz, 1 MB cache)

# 2048 MB DDR2 Intern geheugen

# 320 GB Harddisk (7.200 rpm)

Geplaatst: (bewerkt)

4 vragen:

-Wil je je budget opgeven?

-Heb je randapparatuur nodig, zoals muis, scherm, toetsenbord?

-Kan je de pc zelf bouwen?

-Moet er windows bij?

Samenstelling, als je wat anders wilt / goedkoper hoor ik het wel:

pcdx9eo4.jpg

EDIT: Je topic staat verkeerd

Bewerkt: door xgaming

Dit is het compleet het is met muis toetsenbord enzo. Maar ik weet neit welke videokaart het heeft.

Het is die actie van upc 30- euro per maand meer betalen 2 jaar lang dan kan je kiezen tussne deze pc of laptop. HEt wordt dus in totaal 720- euro ik heb op andere dell.com ook precies dezelfde pc samengesteld kom ik uit op bijna 900- euro.

De COMPUTER

pc.jpg

* Intel® Pentium® Dual Core E2140 Processor

(1,60 GHz, 800 MHz, 1 MB cache)

* 2048 MB DDR2 Intern geheugen

* 320 GB Harddisk (7.200 rpm)

* 19'' breedbeeld flatpanel

* Luidsprekers (type A225)

* DVD +/- RW station

* Windows Vista Home Basic

* 2 jaar garantie op hardware

* 2 jaar McAfee Security Center

De LAPTOP

laptop.jpg

* AMD® TurionTM 64 X2 Mobiele Technologie TL56

* 1024 MB DDR2 Intern geheugen

* 120 GB Harddisk (5.400 rpm)

* 15.4'' breedbeeld flatpanel

* DVD +/- RW station

* Windows Vista Home Basic

* 2 jaar garantie op hardware

* 2 jaar McAfee Security Center

Ik denk dat ik de pc ga nemen omdat de pc bijna 2 keer zoveel heeft en ik vind de laptop niet zo mooi.

Bewerkt: door cesar
Geplaatst:

Neem geen dell. Betaald veel te veel voor wat ze geven. 89 euro verzendkosten. 2 GB geheugen is 222 euro (667 MHz) op internet 800 MHz voor 80,- euro (Kingston). Bagger moederbord (moeilijk uitbreidbaar), lelijke kast (mijn mening), windows OEM versie is te duur (winkel goedkoper), etc. Hardware asortiment is ook niet geweldig (oude videokaarten, slechte CPU voor dat geld). Dus... Als je op internet koopt i.p.v. dell ben je 9/10 keer goedkoper uit. Ze kunnen het zelf voor je assembleren (in elkaar zetten). Verzendkosten (azerty) zijn maar 8,95. Ze kunnen de computer zelfs voor je assembleren (49,95,- zonder windows installatie, maar da tkan iedereen). Je moet zelf kiezen.

En je videokaart? die is ook belangrijk als je een pc om te gamen wil kopen. Ik denk dat de ATI Radeon 6500x 256 mB een vrij goede kaart is. Die kost rond de 90 euro dacht ik.

(van Geforce-kaaten wee ik niet veel af)

Bewerkt: door tjoef
Een nVidia 8800GTX is wel goed voor zware games.

Maar die is denk ik duur.

Klopt, de goedkoopste is 494,- euro van club 3d. Je kan ook voor een 8800GTS gaan, 320 MB is zat tenzij je op een scherm groter dan 19" gamed, dan moet je de 640MB versie halen. Je kan ook voor een lichte oc'ed (overgeclockte) gaan, maar dat kan je zelf ook doen en scheel je meestal redelijk wat geld. M.u.v. de MSI 8800GTX OC'ed.

EDIT: goedkoopste 8800GTS (320 MB versie) Club 3d 269,- euro.

Bewerkt: door xgaming
Geplaatst:

Ik heb nu XFX 8800GTS 320MB OC (575 Mhz Core en 1700 Mhz Gehuegn ipv 500 Mhz - 1600Mhz) ik draai bioshock ermee op 1650 x 1050 op zijn hoogst met dx10 aan, geen enkel schokje, dus dan gaat GTA en Just Caused perfect, wil je wat meer dan ATI 2900XT of 8800GTS 640MB of GTX of Ultra, maar zon 320 MB is ook perfect.

Geplaatst:

Nee, de GTX ultra is net ietsje beter, maar is geld verspilling voor het gene wat ie meer levert. In november is de 9xxx serie er + intel haar nieuwe X86 chipset.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...