Jump to content

Laden stopt bij de helft


sevaboy

Recommended Posts

Toen ik vandaag op Gta San Andreas zat,stopte het laden bij de helft,dus ik dacht,het is zeker door me antivirus,ik wacht tot 15 minuten en het is nog steeds niet doorgegaan met laden,ik had al zo voorgeval,toen ik naar SF ging naar HashBurry(ofzow)dat ik uit de Tatto winkel ga en dat me spel blokkeert,(waarschijnlijk met die mod),dus ik heb hem herinstalleert,en nu kapt die bij de helft van het laadbalkje,na 5keers proberen,denk ik dat het niet aan me programma's is die aanliggen(Antivirus),dus wat is er mis?

Edit:ik denk wat er is,ik heb me V2 main en script dinges vervangen met V1,maar ik heb de patch vergeten :bonk:

Even proberen.

Edit:Het is gelukt,maar hij heeft geblokkeert tijdens het spelen,maar dat was de schuld van me Anti-Virus

Bewerkt: door sevaboy
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA:SA Freakz :p

    15

  • Ghost_Rider

    7

  • distrahere

    7

  • -Matthijs-

    4

bij stopt het laden ook bij de helft.

wat moet ik doen??

Sevaboy heeft het zelf ook een beetje uitgelegd maar wat onduidelijk. Heb je enkele mods geinstaleerd? Of mischien heb je gewoon een verschillende main.scm. Hoe kan ik zien welke versie ik heb?

V1.00: Dit staat nergens in het spel.

V1.1: Dit staat rechtsonder in het hoofdmenu.

V2.00: Dit staat ook rechtsonder in het hoofdmenu.

Met deze patch krijg je gewoon de eerste versie: Versie 1 Patch. Dit hoort het probleem optelossen.

Link to comment
Delen op andere websites

bij stopt het laden ook bij de helft.

wat moet ik doen??

Sevaboy heeft het zelf ook een beetje uitgelegd maar wat onduidelijk. Heb je enkele mods geinstaleerd? Of mischien heb je gewoon een verschillende main.scm. Hoe kan ik zien welke versie ik heb?

V1.00: Dit staat nergens in het spel.

V1.1: Dit staat rechtsonder in het hoofdmenu.

V2.00: Dit staat ook rechtsonder in het hoofdmenu.

Met deze patch krijg je gewoon de eerste versie: Versie 1 Patch. Dit hoort het probleem optelossen.

heb ik gedaan maar nog doet hij het niet

het is een pc met vista

Link to comment
Delen op andere websites

heb ik gedaan maar nog doet hij het niet

het is een pc met vista

Ik weet niet of je dingen hebt aangepast, maar ik zeg het toch even. Kijk hoe groot het bestand 'script.img' ('C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data' > 'Script') is:

  • 568 kB = V1
  • 562 kB= V2

Aan de hand daarvan kun je dus opmaken welke versie je hebt, en welke savegame het doet op jou versie. Misschien zou het handig zijn voor ons om te weten of je überhaupt wat hebt aangepast, wamt Vista + games = meestal een probleem. :puh:

Overigens, Bigstijn. Die patch zorgt ervoor dat hij met mods kan spelen, niet dat hij met V1 savegames kan spelen op een oorspronkelijke V2 spel. ;)

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

:engel:

dit was een goeie topic met juiste datum,er is een fout in min (v2) san andreas gta_sa.exe,heeft iemand voor mij een nieuwe,ik ben die ene eeuwig dankbaar:engel:

Dat is gewoon een standaard foutmelding, dus daar is geen nieuwe '.exe' voor nodig. De oplossing is gewoon dat je V2 savegames moet downloaden en dat kan hier. We mogen overigens niet met '.exe' bestanden rondstrooien op het forum, dus dat is geen optie. En ook al zal het wel mogen, dan is het nog beter om even te herinstalleren. Zo weet je namelijk helemaal zeker dat '.exe' weer helemaal 'schoon' is. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

:engel:

dit was een goeie topic met juiste datum,er is een fout in min (v2) san andreas gta_sa.exe,heeft iemand voor mij een nieuwe,ik ben die ene eeuwig dankbaar:engel:

Dat is gewoon een standaard foutmelding, dus daar is geen nieuwe '.exe' voor nodig. De oplossing is gewoon dat je V2 savegames moet downloaden en dat kan hier. We mogen overigens niet met '.exe' bestanden rondstrooien op het forum, dus dat is geen optie. En ook al zal het wel mogen, dan is het nog beter om even te herinstalleren. Zo weet je namelijk helemaal zeker dat '.exe' weer helemaal 'schoon' is. ;)

maar ik download altijd al v2 savegames

en als ik me gta moet herinstaleren moet ik ook nog 50 mods opnieuw herinstaleren,en dt zijn heel veel werk mods!!!! :ch:

weet je anders een site voor exe bestabnden voor sa???

Bewerkt: door jobator
Link to comment
Delen op andere websites

maar ik download altijd al v2 savegames

en als ik me gta moet herinstaleren moet ik ook nog 50 mods opnieuw herinstaleren,en dt zijn heel veel werk mods!!!! :ch:

weet je anders een site voor exe bestabnden voor sa???

Een .exe downloaden is illegaal/warez dus daar mogen we je niet mee verder helpen.

Je kan altijd GTA3.img kopieeren en dan GTA San Andreas opnieuw instaleren , dan heb je al je mods nog. Wat overigens raar is , is dat je mods heb en V2 , terwijl normaal V2 en mods toch helemaal niet samen gaan? of heb je de .exe verandert zodat je toch mods kan instaleren?

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dit dus ook!

moet ik nu heel het spel opnieuw kopen ofwat?

Nee, dat zou wat zijn. :puh:

In feite staan in dit topic al een heel aantal mogelijkheden waardoor de foutmelding kan optreden, dus ik raad je aan daar eerst eens rustig na te kijken. Het kan komen door een verkeerde versie savegame die je download. Heb je V1 van het spel, dan download je een V1 savegame. Heb je een V2 van het spel, dan download je uiteraard met een V2 savegame.

Voor de duidelijkheid, de versie van je spel zie je in het hoofdmenu staan. Tevens kun je ook aan het bestand 'script.img' zien welke versie je hebt. 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data' > 'Script'

  • 568 kB = V1
  • 562 kB = V2

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dit dus ook!

moet ik nu heel het spel opnieuw kopen ofwat?

Nee, dat zou wat zijn. :puh:

In feite staan in dit topic al een heel aantal mogelijkheden waardoor de foutmelding kan optreden, dus ik raad je aan daar eerst eens rustig na te kijken. Het kan komen door een verkeerde versie savegame die je download. Heb je V1 van het spel, dan download je een V1 savegame. Heb je een V2 van het spel, dan download je uiteraard met een V2 savegame.

Voor de duidelijkheid, de versie van je spel zie je in het hoofdmenu staan. Tevens kun je ook aan het bestand 'script.img' zien welke versie je hebt. 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data' > 'Script'

  • 568 kB = V1
  • 562 kB = V2

ik heb v.2

zou je alstublieeeeeeft kunnen uitlegge wat ik nu moet doen want ik snap er echt geen knijt van :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb v.2

zou je alstublieeeeeeft kunnen uitlegge wat ik nu moet doen want ik snap er echt geen knijt van :bonk:

Nu je weet dat je V2 hebt, kun je ook de juiste savegame daarvoor downloaden:

Je download dus een savegame, en je pakt hem uit. Het bestand met de '.b' extensie kopieer je dan naar deze map: 'Mijn Documenten' >> 'GTA San Andreas User Files'. Dat is alles, ik hoop dat je het nu een beetje snapt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb v.2

zou je alstublieeeeeeft kunnen uitlegge wat ik nu moet doen want ik snap er echt geen knijt van :bonk:

Nu je weet dat je V2 hebt, kun je ook de juiste savegame daarvoor downloaden:

Je download dus een savegame, en je pakt hem uit. Het bestand met de '.b' extensie kopieer je dan naar deze map: 'Mijn Documenten' >> 'GTA San Andreas User Files'. Dat is alles, ik hoop dat je het nu een beetje snapt. ;)

dus ik zet gewoon die 100% safegame in die gta san andreas user files en dan zal san andeas wel laden en zal ik 100% hebben?

bedankt voor de hulp!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...