Jump to content

Laden stopt bij de helft


sevaboy

Recommended Posts

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA:SA Freakz :p

    15

  • Ghost_Rider

    7

  • distrahere

    7

  • -Matthijs-

    4

weet nou iemand wat ik nu moet doen ?

Je kijkt welke versie je hebt, je download een savegame van die versie, Je plaats de savegame in San Andreas Suer Files en je gaat SA spelen. :)

ok maar kan je dan ook gewoon vrij rijden ?

Link to comment
Delen op andere websites

weet nou iemand wat ik nu moet doen ?

Je kijkt welke versie je hebt, je download een savegame van die versie, Je plaats de savegame in San Andreas Suer Files en je gaat SA spelen. :)

ok maar kan je dan ook gewoon vrij rijden ?

Ja, je kan altijd vrij rondrijden in SA. SA is een Free-roam spel, wat aangeeft dat je vrij kan rondlopen. Je hoeft niet alleen missies te doen, maar het kan. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

weet nou iemand wat ik nu moet doen ?

Je kijkt welke versie je hebt, je download een savegame van die versie, Je plaats de savegame in San Andreas Suer Files en je gaat SA spelen. :)

ok maar kan je dan ook gewoon vrij rijden ?

Ja, je kan altijd vrij rondrijden in SA. SA is een Free-roam spel, wat aangeeft dat je vrij kan rondlopen. Je hoeft niet alleen missies te doen, maar het kan. ^_^

ik heb ff geprobeerd maar mijn probleem was dat ik geen saves kon openen omdat ik patch 2 heb en had gemod dus het laden stopt op de helft dus ook bij dese missies..:(

Link to comment
Delen op andere websites

Als het een .rar bestand is moet je WinRAR even downloaden en het bestand dat ingepakt is moet je uitpakken. Klik om te downloaden. Overigens mij je eerst kijken welke versie je hebt.

'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data' > 'Script'

568 kB = V1

562 kB = V2

Kijk dan naar de versie van de savegame. Als je V1 hebt moet je een V1 savegame downloaden. Als je V2 hebt moet je een V2 savegame downloaden.

V1 Savegame

V2 Savegame

Patch van V2 naar V1:

Patch

Files:

V1 Files

V2 Files

Het kan ook zijn dat je mods (modificaties) hebt geinstalleerd. Dan kan het zijn dat hij verkeerd is en dan kan het ook zijn dat het laden stopt. Je moet dan even de mod un-installen. Met V2 moet je niet modden! Un-install eerst ff de mods ;)

Bewerkt: door visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Als het een .rar bestand is moet je WinRAR even downloaden en het bestand dat ingepakt is moet je uitpakken. Klik om te downloaden. Overigens mij je eerst kijken welke versie je hebt.

'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data' > 'Script'

568 kB = V1

562 kB = V2

Kijk dan naar de versie van de savegame. Als je V1 hebt moet je een V1 savegame downloaden. Als je V2 hebt moet je een V2 savegame downloaden.

V1 Savegame

V2 Savegame

Patch van V2 naar V1:

Patch

Files:

V1 Files

V2 Files

Het kan ook zijn dat je mods (modificaties) hebt geinstalleerd. Dan kan het zijn dat hij verkeerd is en dan kan het ook zijn dat het laden stopt. Je moet dan even de mod un-installen. Met V2 moet je niet modden! Un-install eerst ff de mods ;)

ja ik heb al gekeken bij dat script en ik heb 562kb

en ik heb mods geinstalleerd ja maar hoe uninstal je se dan ?

PS: dat met v2 modden kwam ik ook achter :puh: daarom doet hij het nietmeer ^^

Bewerkt: door GTA:SA Freakz :p
Link to comment
Delen op andere websites

Als je alle mods in één keer weg wilt kun je SA het beste opnieuw instaleren. Dan worden alle oude bestanden weer vervangen door de orginele. :)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb SA al 2x opnieuw geinstaleerd maar ik heb nog wel me oude saves klopt dat?

en zijn me mods dan weg ?

Ja, al je mods zijn nu verdwenen. Dat je savegames er nog staan is normaal, dat hoort gewoon. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...