GTA:SA Freakz :p Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 (bewerkt) ik heb hem nu opnieuw geinstaleerd en ik heb die patch geinstaleerd ik heb nu die patch 1.00 maar als ik nu new game doe dan stopt hij nogsteets bij de helft ik snap er niks meer van Bewerkt: 21 januari 2008 door GTA:SA Freakz :p Reageren
GTA:SA Freakz :p Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 ik heb trouwens windows vista en dat is egt heeel kut bijna niks werkt maar weet iemand nog iets ? Reageren
LOKE DOPE Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 ik heb een v.2ik heb een safegame voor v.2 gedownload de safe game staat bij een slot en nog altijd stopt het laden in de helft! heeft er iemand een oplossing? herinstaleer gta ovel meschien is u pc met te veel programa's bezig kon ook nog u pc is te traag of te oud mmm check gewoon is of je niets verwijder hebt uit de read me file mijn vriend had dat probleem ook en als de read me file iets ondbreekt gewoon herinstaleere dus check deze dingen even hou me op de hoogte ik kan wat meer info als dees niet werkt voor je verzamelen Reageren
LOKE DOPE Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 ik heb trouwens windows vista en dat is egt heeel kutbijna niks werkt maar weet iemand nog iets ? a vista dat zal het probleem zijn klik met de rechter muis knop ip i icoontje van sa en dan eigenschapen zet de compalitijdt modus op windows xp ik heb vista gewoon verweidert vista suckt voor oude mooi games aleen de nieuwste zijn echt er op speelbaar greetz LOKE DOPE Reageren
GTA:SA Freakz :p Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 ik heb trouwens windows vista en dat is egt heeel kutbijna niks werkt maar weet iemand nog iets ? a vista dat zal het probleem zijn klik met de rechter muis knop ip i icoontje van sa en dan eigenschapen zet de compalitijdt modus op windows xp ik heb vista gewoon verweidert vista suckt voor oude mooi games aleen de nieuwste zijn echt er op speelbaar greetz LOKE DOPE ik heb hem nu op Windows xp staan maar dat lost me probleem niet op ik zal ff uitleggen, ik heb V2 en ik had gemod sinsdien doet hij het nietmeer ik probeer nu al een paar weken een oplossing te zoeken maar het wil maar niet lukken ik heb hem ondertussen al 4 x opnieuw geinstaleerd en als ik patch 1,00 dowload en instaleer staat er dat me script 562kb = en dat is v2 Weet jij misschien een oplossing ? PS : En toen jij vista verwijderde moest je dan een XP software kopen ofsow ? hoop nog wat van je te horen Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Als je die patch gebruikt zal hij geloof ik alleen wat in de .exe van SA veranderen waardoor hij moddable worden en niets in de scripts. Daardoor kan het ook zijn dat hij dus op 562kb blijft staan. Als je de patch gebruikt heb je ook geen V!, maar een moddable V2. Reageren
GTA:SA Freakz :p Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 (bewerkt) Als je die patch gebruikt zal hij geloof ik alleen wat in de .exe van SA veranderen waardoor hij moddable worden en niets in de scripts. Daardoor kan het ook zijn dat hij dus op 562kb blijft staan. Als je de patch gebruikt heb je ook geen V!, maar een moddable V2. haha ok das weer 1 zorg minder Maar ik heb nogsteets geen egt andwoord op mijn vraag :o want ik snap er niks meer van hij blijft maar haken op de helft.. _O_ als je een andwoord weet ben ik je eeuwig dankbaar Bewerkt: 28 januari 2008 door GTA:SA Freakz :p Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.