Lord of War Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Ik ben sinds een korte tijd bezig met het renderen van real-life personen. Ik heb dan ook een pack gemaakt waar al mijn renders die ik momenteel al heb gerenderd in staan zodat jullie die renders kunnen gebruiken. Ze zijn niet allemaal perfect maar er zitten hele mooie en originele tussen. Het zijn allemaal rappers, daarom heet het ook Hiphop rendepack. Hij bevat 20 renders. Ik denk er ook aan om meerdere packs te maken en die hier te posten. Download Preview: Reageren
Eros Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Mooi. Jammer dat ik geen Photoshop meer gebruik, anders zouden ze zeker goed van pas komen. Reageren
Sunray Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Dank je wel Lord of War ik denk dat ik er ook ga maken maar dan van anime. Mooi gedaan. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 ik zelf maak nóg geen rl sigs maar je hebt ze wel goed gedaan lekekr hoor Reageren
Ferre Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Ik heb alleen het voorbeeld gezien, alleen je gebruikt wel een aantal plaatjes waarvan de persoon er niet helemaal opstaat. Stukjes hoofd weg of armen bijvoorbeeld. Reageren
.Antonio Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Aiight! Tnx LoW, ga ik zeker gebruiken Reageren
The GamerII Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Komt zeker van pas Reageren
Kyl-El Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 egt vet kill ook omdat ik zelf ook van hiphop hou, maar ook omdat je het erg vet hebt gedaan gaa ik ckr gebruiken Reageren
T-Designz Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Hij is heel vet maar : Je hebt de verkeerde plaatjes uit gekozen om te knippen. Ik wou er eingelijk wallpapers van maken maar dat lukt niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.