NickBonJovi Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2007 Tips op het beschereen van diaz? HIj gaat altijd dood... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2007 (bewerkt) Tips op het beschereen van diaz? HIj gaat altijd dood... Het is nog één van de missies een beetje in het begin, dus in principe is het niet zo moeilijk. Zorg ervoor dat je voldoende geschut bij je hebt, dus pak dat geweer daar in die parkeergarage. Je kunt daar volgens mij een FPS positie mee innemen, dat kan dus gemakkelijker zijn voor bij het schieten. Lukt het knalwerk je gewoon niet, dan is de beste tip denk ik om gewoon te oefenen. Hoe vaker je de missies doet, des te beter je het onder de knie krijgt. Op den duur weet je ook precies wie en wanneer van welke kant komen, dus daar kun je je eventueel op voorbereiden. Ik heb hier nog een filmpje voor je, misschien dat je er wat mee kan. Veel succes in ieder geval! Edit: Dom, ik gaf je een verkeerde link naar het filmpje. Fixed. Bewerkt: 24 augustus 2007 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2007 Je kan na de eerste auto naar beneden gaan, dan is schieten de mensen eerder op jou en is Diaz beter beschermd. Een goede tip is om achter de auto van Diaz te schuilen, die is kogelvrij en jij kan er dan overheen schieten. Je kan als je beneden bent op de hoofden richten, dan zijn de mensen in 1 schot dood met de Kruger die je hebt. Als je beneden staat kan is het ook makkelijker richten op de hoofden, zorg er wel voor dat je Body Armor aan hebt. Overigens: Het is handig om Diaz eerst een keer dood te laten gaan, want dan kan je in zijn wagen (admiral) gaan en die is onverwoestbaar! Zet hem in je garage en je kan hem in de rest van spel gebruiken voor missies, dan is hij heel handig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2007 Cool, en bedankt voor die Admiral tip en het filmpje! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KJF Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2007 Cool, en bedankt voor die Admiral tip en het filmpje! wat je ook nog had kunnen doen was met een minigun ( zo'n groot ronddraaiend geweer ) op de auto's schieten voordat de gassies uitstappen, heb ik ook gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2007 Misschien gebruikt hij geen cheats, dan is het lastig om aan een minigun te komen, het is wel mogelijk, maar voor de mensen die Guardian Angels moeilijk halen niet echt volgensmij. Je zou kunnen proberen om de missie in twee keer te doen, zodat je twee keer zoveel kogels hebt in de Kruger, als je ervoor zorgt dat je volle health en armor hebt, kan je jezelf soms gebruiken als levend schild om Diaz in leven te houden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2007 Je moet gewoon die auto's verrot schieten nog voordat die mannetjes uitgestapt zijn, gaat makkelijk met de Kruger. Zo deed ik het, het enige lastige gedeelte van die missie vond ik die achtervolging, maar zelfs dat was niet zo heel moeilijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.