zoek34 Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 missie's: zie titel cheaten: mag wel, hoeft niet versie: 1 overig: n.v.t. PS: dit mag toch noch als ik de regels goed heb gelezen, aangezien het pas mijn 2de topic vandaag is? GTASAsf5.b
_KoE_Mzungu Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Sorry ik had mij vergist, excusses. Nadat ik de regels, die Bling opgesteld heeft, nogmaals heb bekeken is er niets aan de hand, het topic is weer open en bovenstaande savegame kan gewoon in behandeling worden genomen. Nogmaals mijn nederige excusses en nog veel plezier met het spel.
-Matthijs- Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 (bewerkt) Test Drive - Mission Passed! Beloning: $5000 - Respect + Monster - Mission Passed! Beloning: $5000 De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 24 augustus 2007 door -Matthijs-
zoek34 Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 bedankt. ik ben indertussen weer verder, en loop weer vast missie: Flying School: Destroy Targets cheaten: mag versie: 1 overige info: je bent maar 50 meter van de missie verwijderd. GTASAsf1.b
-Matthijs- Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 (bewerkt) Destroy Targets - Goud! Beloning: Nieuwe oefening! De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 24 augustus 2007 door -Matthijs-
Recommended Posts